Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik telefoon in termijnen betalen wanneer deze is gestolen?

• July 8, 2025
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hoe kan ik mijn telefoon in termijnen betalen als hij gestolen is? Ik wil mijn oude telefoon in termijnen betalen om een ​​nieuwe te krijgen.

Beste antwoord door PeterG

Maar er zijn maar twee opties voor je huidige, gestolen, telefoon:

Of je betaalt 'm al af in termijnen bij je maandbedrag

Of je hebt 'm al direct betaalt bij de aankoop.

Voor een nieuwe telefoon….

Als je je abonnement nog niet kunt verlengen kun je geen nieuwe telefoon met lening nemen. Maar je kunt een telefoon ook gewoon kopen in een winkel die smartphones verkoopt. Dan zonder lening en direct het hele bedrag betalen. Nogmaals: een nieuwe lening kan alleen als je abonnement verlengbaar is.

TIP> een mobiele telefoon valt tegenwoordig vaak onder je inboedelverzekering. Dan kan je mogelijk langs die weg een deel vergoed krijgen om beginnetje te maken voor de prijs van een nieuwe.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 8, 2025

Maar er zijn maar twee opties voor je huidige, gestolen, telefoon:

Of je betaalt 'm al af in termijnen bij je maandbedrag

Of je hebt 'm al direct betaalt bij de aankoop.

Voor een nieuwe telefoon….

Als je je abonnement nog niet kunt verlengen kun je geen nieuwe telefoon met lening nemen. Maar je kunt een telefoon ook gewoon kopen in een winkel die smartphones verkoopt. Dan zonder lening en direct het hele bedrag betalen. Nogmaals: een nieuwe lening kan alleen als je abonnement verlengbaar is.

TIP> een mobiele telefoon valt tegenwoordig vaak onder je inboedelverzekering. Dan kan je mogelijk langs die weg een deel vergoed krijgen om beginnetje te maken voor de prijs van een nieuwe.