Skip to main content

Hoi ​@Paul Camerik 

Welkom op de community van KPN.

Zolang je nog in je wettelijke bedenktijd zit van 14 dagen (herroepingsrecht) is er nog weinig aan de hand, en kun je nog dagelijks weg bij 50+ Mobiel.

Je kunt dan gewoon weer een Sim Only Abonnement aanvragen bij KPN, en dan (bij de stap tijdens het bestelproces) nummerbehoud aanvragen, kies daarbij dat je direct wenst over te stappen met behoud van je 06-nummer.
Dan zorgt KPN ervoor dat je 06-nummer weer wordt overgezet van 50+ Mobiel, naar je nieuwe mobiele abonnement bij KPN.
KPN zorgt er dan tevens voor, dat je sim only bij 50+ Mobiel wordt beëindigd.

Is de wettelijke bedenktijd van 14 dagen inmiddels voorbij, dan zit je in principe vast aan het mobiele abonnement bij 50+ Mobiel, en dien je het contract uit te zitten.
Wel zou je het abonnement nog kunnen opzeggen, waarbij een afkoopsom in rekening wordt gebracht, over de resterende maanden dat het contract nog zou lopen.
Dit zou je dan moeten aangeven, bij de klantenservice van 50+ Mobiel.

KPN abonnement afsluiten met nummerbehoud en kiezen voor zsm. overnemen. Let wel, je krijgt een afkoopboete van 50+ mobiel! Vaak is dit prijs van de resterende maanden in 1x.

Dan ben je met max een week KPN-abonnee.

Welkom op de community ​@Paul Camerik, je hebt je vraag verwijderd zo te zien. Als ik naar de reacties en de titel kijk ging het over overstappen van een andere provider naar ons. Kan je verder met de gegeven reacties, of heb je meer informatie nodig?

Hi Jasper, 

Ik heb mijn vraag inderdaad verwijderd omdat ik er persoonlijke gegevens in had staan. Ik wist niet dat het openbaar was. Ik he zeker wat gehad aan de reacties, alleen val ik helaas niet meer binnen de 14 dagen bedenktijd. Voorlopig zit ik dus (Helaas) nog vast aan het 50+ mobiel abonnement! 

Persoonlijke gegevens kan je inderdaad beter niet online delen, i.v.m. privacy. Wij controleren nieuwe topics ook altijd om zeker te weten dat er niets gedeeld is, en als we het zien verbergen we de privégegevens als bescherming. Het hele bericht verwijderen werkt ook, maar dan mist de vraag ook zoals je merkt.

Mocht je in afwachting van het aflopen van dat contract meer willen weten of andere vragen hebben, je weet ons te vinden 😉

Reageer