Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik verlengen als ik geen sms kan ontvangen?

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

ik heb op vakantie mijn telefoon is kapot maar wil nu een nieuw abonnement afsluiten. Ik kan niet inloggen in kpn omdat ik mijn sms hierdoor niet kan ontvangen.

hoe kan ik dit regelen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Dannydridder en welkom bij de KPN Community! Wat zuur dat je toestel stuk is gegaan. Ook nog terwijl je op vakantie bent. 😣

Je kan de simkaart gewoon in een anders toestel stoppen.

Dit is in eerste instantie ook mijn advies. Dan kun je de SMS in elk geval ontvangen en de verlenging regelen. 

Mocht dat geen optie zijn, 

Je kunt altijd bellen vanuit het buitenland met de KPN met het nummer +31 6 1200 1200

van uit Nederland is het nummer  0800 0402

Dan dit inderdaad. 🙂 Als je binnen de EU bent zijn er geen extra kosten voor bellen, dus hopelijk is het via die weg inmiddels gelukt! 

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 2, 2025

Hoi ​@Dannydridder 
Je kunt altijd bellen vanuit het buitenland met de KPN met het nummer +31 6 1200 1200

• October 2, 2025

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hi ​@Dannydridder en welkom bij de KPN Community! Wat zuur dat je toestel stuk is gegaan. Ook nog terwijl je op vakantie bent. 😣

Dit is in eerste instantie ook mijn advies. Dan kun je de SMS in elk geval ontvangen en de verlenging regelen. 

Mocht dat geen optie zijn, 

Dan dit inderdaad. 🙂 Als je binnen de EU bent zijn er geen extra kosten voor bellen, dus hopelijk is het via die weg inmiddels gelukt!Â