Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik verlengen als ik niet gebeld kan worden?

• January 27, 2026
  • 10 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil graag verlengen maar ik kan niet gebeld worden en vraag aan de digitale assistent om contact met een medewerker maar dat kan blijkbaar niet?

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 27, 2026

Er is inderdaad geen mogelijkheid om te chatten met een medewerker. Je kunt een verlenging eventueel ook doen in mijnkpn. Let op...verlengen is niets anders dan een nieuw abonnement afsluiten met de daarbij behorende voorwaarden. Je hoeft dus niet te verlengen. Doe je het niet dan loopt je abonnement gewoon door.

• January 27, 2026

Bij mobiel is verlengen gewoon hetzelfde als een nieuw abonnement met hetzelfde nummer. Dezelfde prijs en dezelfde voorwaarden als een nieuwe klant.

JanD
Superuser
  • January 27, 2026

Beste ​@Leen valk zie onderstaande link met de mogelijke opties:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv?context

of via Facebook, X of Instagram.

• January 27, 2026

@JanD dit topic staat in de subgroep "Mobiel" op dit forum. En jou linkje is volgens mij voor het verlengen van het thuis abonnement. 

JanD
Superuser
  • January 27, 2026

@JanD dit topic staat in de subgroep "Mobiel" op dit forum. En jou linkje is volgens mij voor het verlengen van het thuis abonnement. 

Beste ​@Marlon92 , dat klopt, het systeem refereert naar mijn inloggegevens om dat ik geen mobiel bij KPN heb, maar als ​@Leen valk die link aanklikt moet hij goed uitkomen volgens mij.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2026

Hallo ​@Leen valk ,

Je geeft aan dat je niet gebeld kan worden. Ik neem aan dat je dan ook zelf niet kunt bellen naar de klantenservice. 

Hoe kan je op een andere manier verlengen?

Vanuit MijnKPN kom je in de verlengshop. Daar regel je snel en gemakkelijk zelf alles online. Als je het liever samen met een medewerker doet, kun je naar een KPN winkel gaan voor hulp hierbij. 

Meer informatie staat hier: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

Ik zit op zee voor een paar weken vandaar dat ik niet kan bellen... een serieus verlengaanbod zit er helaas niet tussen. Ik heb al vaker verlengd via mailcontact maar dat kan nu blijkbaar niet meer

• January 27, 2026

... een serieus verlengaanbod zit er helaas niet tussen. 

Wat bedoel je met "serieus verlengaanbod"? Verwacht jij extra korting die andere klanten niet krijgen ofzo?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2026

Ik zit op zee voor een paar weken vandaar dat ik niet kan bellen... een serieus verlengaanbod zit er helaas niet tussen. Ik heb al vaker verlengd via mailcontact maar dat kan nu blijkbaar niet meer

Aanbiedingen doet kpn, en andere, niet aan bij verlengen. Hooguit een beetje korting. Wat je in MijnKPN ziet zal ook geboden worden aan de telefoon. 

Lekker je huidige abonnement door laten lopen en er rustig weer naar kijken als je in Nederland op vaste grond staat.

Verlengen is niet per se nodig en zeker niet als je geen toestellening nodig hebt. Ik heb abonnementen gehad die respectievelijk 4 en 8½ jaar hebben gelopen. 

Mailcontact kan al sinds 2010 niet meer bij kpn.

Bellen en internet op zee is sowieso een dure zaak.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2026

@Leen valk 

Voor het verlengen van een mobiel abonnement ben je afhankelijk van de aanbiedingen op de website en/of Mijn KPN. Je kunt anders gewoon jouw huidige abonnement laten doorlopen tot het moment dat er wel een leuke aanbieding langskomt.