Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik Visual Voicemail weer aanzetten op iPhone?

• November 15, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb per ongeluk bij het opnieuw instellen voicemail de visual voicemail uitgezet. Als ik nu weer 1233 bel krijg ik geen optie meer om het aan te zetten. ik heb een iphone 15 pro. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@HLW ,

Het advies is om de Visual Voicemail even uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. Dat lost vaak deze problemen op. Dit is de instructie: 

Wil je Visual Voicemail niet meer gebruiken? Bel dan naar 1233 en kies optie 4 om Visual Voicemail uit te zetten.

Besluit je later dat je Visual Voicemail toch weer wilt gebruiken? Stuur dan een sms naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).

Mocht dat niet helpen, dan kun je het beste bellen met de helpdesk. Dan maken zij een ticket voor de Technische Dienst en dan kan het verder uitgezocht worden. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hallo ​@HLW ,

Het advies is om de Visual Voicemail even uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. Dat lost vaak deze problemen op. Dit is de instructie: 

Wil je Visual Voicemail niet meer gebruiken? Bel dan naar 1233 en kies optie 4 om Visual Voicemail uit te zetten.

Besluit je later dat je Visual Voicemail toch weer wilt gebruiken? Stuur dan een sms naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).

Mocht dat niet helpen, dan kun je het beste bellen met de helpdesk. Dan maken zij een ticket voor de Technische Dienst en dan kan het verder uitgezocht worden. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2025

Bedankt. Dat was de oplossing

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@HLW, welkom op onze community! Fijn dat het gelukt is!