Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik voicemail aanpassen?

• April 28, 2025
  • 7 reacties
  • 720 keer bekeken

Ik kan dus niets meer met mijn voicemail standaard of aangepast.

Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

@1034 Je kunt nog de volgende stappen proberen om het probleem op te lossen:

1. Start je iPhone opnieuw op. Soms helpt dat al om foutmeldingen weg te halen.

2. Zet vliegtuigstand aan, wacht 30 seconden en zet het daarna weer uit. Zo maakt je telefoon opnieuw verbinding met het netwerk.

3. Controleer of je iOS up-to-date is. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update. Installeer de nieuwste versie als die er is.

4. Reset je netwerkinstellingen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Zet over of stel opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op: je wifi-wachtwoorden worden dan gewist.

5. Gebruik je een eSIM? Controleer dan in de KPN app of MijnKPN of deze goed is geactiveerd. Je kunt de eSIM eventueel opnieuw toevoegen.

Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste met het toestel langs een KPN winkel gaan. Wellicht kunnen mijn collega's in de winkel het probleem verhelpen.

7 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 28, 2025

Beste ​@1034 zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.kpn.com/service/ugs/voicemail-mobiel

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@1034 , welkom op de KPN Community!

Vervelend om te horen dat je geen gebruik kunt maken van je voicemail, dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Heb je al iets gehad aan het linkje dat ​@JanD hierboven heeft gedeeld? Als dat nog niet de oplossing was, kijk dan ook eens in dit Kennisbankartikel over voicemail op je mobiel bij KPN. Daarin vind je uitgebreide informatie en mogelijke oplossingen.

@JanD, bedankt voor je hulp en het meedenken! 👍

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Hi Vikash,

Was het maar waar, de melding “com.apple.mobilephone fout 1034.” blijft staan, en ik kan geen acties ondernemen. Rechtsboven, naast “Begroeting” blijft er een wieltje draaien.

Wat nu?

grt, Peter

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@1034 Je kunt nog de volgende stappen proberen om het probleem op te lossen:

1. Start je iPhone opnieuw op. Soms helpt dat al om foutmeldingen weg te halen.

2. Zet vliegtuigstand aan, wacht 30 seconden en zet het daarna weer uit. Zo maakt je telefoon opnieuw verbinding met het netwerk.

3. Controleer of je iOS up-to-date is. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update. Installeer de nieuwste versie als die er is.

4. Reset je netwerkinstellingen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Zet over of stel opnieuw in > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Let op: je wifi-wachtwoorden worden dan gewist.

5. Gebruik je een eSIM? Controleer dan in de KPN app of MijnKPN of deze goed is geactiveerd. Je kunt de eSIM eventueel opnieuw toevoegen.

Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste met het toestel langs een KPN winkel gaan. Wellicht kunnen mijn collega's in de winkel het probleem verhelpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Hi Vikash,

Ik weet niet welke van de eerste 4 bullit punten mij geholpen heeft, ik heb ze namelijk allemaal achterelkaar toegepast, het resultaat is in ieder geval dat mij vm het weer doet.

Dank,

Peter

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te horen dat je voicemail weer werkt! Fijn dat je de stappen hebt doorgenomen, soms is het inderdaad lastig te zeggen welke precies de oplossing bood, maar het belangrijkste is dat het probleem nu verholpen is. 🎉

• Nieuwkomer
  • August 31, 2025

Alle opties doorlopen maar nog geen werkende voicemail, heb je nog iets achter de hand.