Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik weer toegang krijgen tot mijn KPN ID zodat ik mijn e-sim kan activeren?

• November 24, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een SIM only abonnement bij KPN afgesloten met een eSIM. Alleen kan ik de bestelling niet terugvinden in mijn KPN-account, omdat ik eerst een KPN ID moet aanmaken. Het probleem is dat er al een KPN ID aan mijn gegevens gekoppeld lijkt te zijn, maar ik heb daar geen toegang meer toe. De tweestapsverificatie stond op een telefoonnummer waar ik geen toegang meer toe heb. Hoe kan ik opnieuw toegang krijgen tot mijn KPN ID zodat ik mijn eSIM voor mijn SIM only abonnement kan activeren?

Beste antwoord door bnh

Welkom ​@Killermiller!

Dat kan via de onderstaande link, je moet wel verbonden zijn met WiFi op het toestel.
https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim/installeren#esim-lost-stolen|home

betreft je KPN ID, je moet een nieuw account aanmaken en dan je gegevens weer opnieuw koppelen.

Mocht je vragen hebben kun je hier terecht of de klantenservice bellen.
Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Welkom ​@Killermiller!

Dat kan via de onderstaande link, je moet wel verbonden zijn met WiFi op het toestel.
https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim/installeren#esim-lost-stolen|home

betreft je KPN ID, je moet een nieuw account aanmaken en dan je gegevens weer opnieuw koppelen.

Mocht je vragen hebben kun je hier terecht of de klantenservice bellen.
Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Killermiller. Welkom op de community! Ik zie dat bnh hierboven al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om weer toegang te krijgen tot je KPN ID? Laat het gerust weten als we nog ergens bij kunnen helpen!