Skip to main content

Ik probeer al weken mijn mobiel nummer vrij te laten geven. elke keer als ik daar alles invul voor nummerbehoud wordt het steeds afgewezen omdat “mijn nummer niet bekend is” Ik wil dat mijn nummer per direct vrijgegeven wordt om het mee te kunnen nemwn. ergste is nog dat mijn contract over 2 dagen is afgelopen. Ik ben bij a de hele dag aan het werk dus bellen en belafspraken maken is ook vaak moeilijk

Als dit een zakelijk nummer is, zou het kunnen zijn dat je dit via het bedrijf moet laten regelen


ergste is nog dat mijn contract over 2 dagen is afgelopen.

Zolang je abonnement niet is opgezegd blijft het doorlopen. Ooit een abonnement van mij 8½ jaar gehad. 


Hi @Koffie1979, welkom hier. 

 Kom je met je nummer naar ons/KPN of ga je ons juist verlaten?

Als dit een zakelijk nummer is, zou het kunnen zijn dat je dit via het bedrijf moet laten regelen

Goede vraag, is dit een zakelijk nummer van je werkgever? 

Ik hoor graag van je. 


Dag Alex,

 

antwoord op de eerste vraag. Ik ben overgestapt naar een ander en wil mijn nummer behouden.

 

het is mijn eigen zakelijke nummer van mijn eigen bedrijf idd.


Dag Alex,

 

antwoord op de eerste vraag. Ik ben overgestapt naar een ander en wil mijn nummer behouden.

 

het is mijn eigen zakelijke nummer van mijn eigen bedrijf idd.

Heb je bij de nieuwe provider wel een abo afgesloten met nummerbehoud @Koffie1979 , zo ja, dan regelt de nieuwe provider de overname van het nummer van KPN naar hun toe. In de regel krijg je dan een tijdelijk dummy-nummer tot de dag van overstap en wordt jouw nummer geporteerd van KPN naar de nieuwe provider.

Bij KPN heb je in de regel 1 maand opzegtermiin, dus als jij vandaag bij de nieuwe provider een abo afsluit met nummerbehoud kun je theoretisch vandaag over 1 maand over naar de nieuwe provider mits KPN daar mee akkoord gaat.

 

 


Hoi Nomen,

 

Dat is het probleem, die aanvraag is gedaan. Maar KPN schijnt het nummer en 2e keer het klantnummer niet te kennen.


Hoi Nomen,

 

Dat is het probleem, die aanvraag is gedaan. Maar KPN schijnt het nummer en 2e keer het klantnummer niet te kennen.

Dan even met de zakelijke helpdesk van KPN bellen, 0800 0403.

Dit is een copnsumentenforum en kunnen je helaas niet verder helpen @Koffie1979 

 


Reageer