Skip to main content

Graag zou ik willen weten wel document moet ik uploaden voor de extra bonus van 250 euro?

Bij het terug sturen van mijn oude telefoon had ik de aankoopbo/factuur erbij gedaan!

 

Hallo @Els2402 

 

Als je naar de Recommerce tradein webpagina gaat staat er na invullen van de gegevens wat je moet uploaden, stond dat bestelnummer ook op het document wat je hebt geüpload?
Of heb je dat uploaden (nog) niet gedaan en alleen die bon/factuur bij de oude telefoon gedaan, ik denk dat het dan niet goed gaat, dan kan je beter even contact met Recommerce zoeken: https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl

Het kan overigens maximaal 28 dagen duren voordat je wat hoort na uploaden van de bon/factuur, zie punt 3.

 

Koop jij een Samsung Galaxy Z Fold5 i.c.m. een abonnement bij KPN tussen 2 april en 28 april? Dan krijg je € 250,- extra inruilwaarde als je je oude telefoon inlevert. Dit bedrag ontvang je bovenop het inruilbedrag van je oude telefoon. Let op: deze actie geldt niet voor bestellingen via externe partners, zoals Mediamarkt, Belsimpel of Phonehouse en als je oude telefoon geen restwaarde heeft.

 

Hoe werkt het?

 

1. Dien je inruilverzoek in

 

Dien je inruilverzoek in via deze portal en kies de ‘Samsung Galaxy Z Fold5 xBesteldatum: 2 april - 28 april]’ inruilbonus. Dit kan tot en met 26 mei 2024.

 

2. Claim je inruilbonus

 

Na het afronden van je inruilaanvraag krijg je een bevestigingsmail van Recommerce. Upload het prijsoverzicht van je bestelling bij KPN zodat we kunnen checken of je recht hebt op de bonus. Dit kan via de button ‘upload mijn documenten’ in de bevestigingsmail van Recommerce. Op het prijsoverzicht van je Samsung Galaxy Z Fold5 bestelling staat je bestelnummer. Dit bestelnummer begint met een “S” óf met “ARMOR”. Het prijsoverzicht vind je als bijlage in je orderbevestigingsmail van KPN.

 

3. Uitbetaling van de bonus:

 

De goedkeuring van je aangevraagde bonus ontvang je binnen 28 dagen per mail nadat je het prijsoverzicht hebt geüpload. Is je bonusaanvraag goedgekeurd én heeft Recommerce je oude telefoon ontvangen? Dan wordt de uitbetaling in gang gezet en ontvang je dit binnen 5 werkdagen op je rekening.

 

4. Opsturen oude telefoon

 

In de bevestigingsmail van Recommerce vind je jouw verkoopdocument en verzendlabel. Na het afronden van je inruilaanvraag verpak je je oude telefoon zorgvuldig samen met het verkoopdocument. Je kunt je oude telefoon gratis opsturen met het meegestuurde verzendlabel. Zorg dat je product voor 9 juni 2024 bij Recommerce binnen is.

 

Volg de aanvraagstatus na het opsturen van je oude telefoon via de link in je bevestigingsmail van Recommerce.


Ik heb het formulier gemaakt en dat de prijsopgave bij gedaan! 

Dat ik in de war ben gekomen is, op de factuur/aankoopbon staat ook het S nummer! 

Maar hoop dat het nu goed komt. Is toch 250 euro! 


@Els2402 Als je het gevraagde prijsoverzicht hebt geüpload dan moet het goed komen.


Reageer