Skip to main content

Hoe krijg ik de Apple Watch van mijn kind connected zonder dat hij een telefoon heeft?

Niet. E-sim Multisim werkt alleen in combinatie met een telefoon (nummer). Daar wordt ie dan ook aan gekoppeld. 


Niet. E-sim Multisim werkt alleen in combinatie met een telefoon (nummer). Daar wordt ie dan ook aan gekoppeld. 

Hey Peter,

Dat begrijp ik. Maar in andere landen zou je dus wel een Watch als gezinshoofd in kunnen stellen en daar dan een e Sim aan toe kunnen voegen. 
dat instellen lukt allemaal als gezinshoofd echter willen we m ook als gps Watch/tracker gebruiken. (SOS)

 


Maar in andere landen zou je dus wel een Watch als gezinshoofd in kunnen stellen en daar dan een e Sim aan toe kunnen voegen.

Tja, we zijn hier in Nederland. Bij KPN, Vodafone en Odido werkt het allemaal hetzelfde. Eén smartwatch koppelen aan één 06 nummer. En v.v.

Andere landen verdiep ik me niet in.

Waarom geen kindersmartwatch met GPS tracker waar gewoon een nano sim en dus eigen 06 nummer in kan?


@PeterG 

Die hadden we maar die apps haperen veel. 
En papa en mama hebben er ook een dus je kent het wel🙈

En vond het beter dan met een telefoon te beginnen. 
jammer want ze adverteren er wel mee alsof het zo als kinderwatch gebruikt kan worden. (Niet kpn)

nu maar een oude iphone gebruiken om het geheel te realiseren. 


nu maar een oude iphone gebruiken om het geheel te realiseren. 

Niet al te oud, @Twannemam .

Vereisten:

Minimaal iPhone 8 en minimaal iOS 16.1 .

Bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim

En er moet natuurlijk een actief kpn mobiel abonnement op die iPhone en geen Kids Sim abo.

 


nu maar een oude iphone gebruiken om het geheel te realiseren. 

Niet al te oud, @Twannemam .

Vereisten:

Minimaal iPhone 8 en minimaal iOS 16.1 .

Bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim

En er moet natuurlijk een actief kpn mobiel abonnement op die iPhone en geen Kids Sim abo.

 

Oud is bij ons de 12🙈

Weet jij zo of die eSIM voor de telefoon direct te gebruiken is na bestellen?


Als je een abonnement met e-sim bestelt dan verbind je 'm met wifi voor de MijnKPN app. Vanuit die app kun je dan de e-sim voor de telefoon downloaden. 

Maar een fysieke simkaart in een telefoon vind ik veel praktischer. Ook weer zo in andere telefoon te stoppen indien nodig. 


Als je een abonnement met e-sim bestelt dan verbind je 'm met wifi voor de MijnKPN app. Vanuit die app kun je dan de e-sim voor de telefoon downloaden. 

Maar een fysieke simkaart in een telefoon vind ik veel praktischer. Ook weer zo in andere telefoon te stoppen indien nodig. 

Ja nu dus fysieke simkaart besteld als extra op mn zakelijke nr. Met een nieuw nr en 0 mb. (Die kan ik dan delen)

en als die dan in de telefoon zit kan ik de eSIM/multisim voor de Watch direct aanmelden.

beetje een omweg maar we komen er wel 🤣🤣🤣