Skip to main content

Ik heb net een uur aan de lijn gehangen met de klantenservice. Steeds werd ik in de wacht gezet. En uiteindelijk werd er zelfs opgehangen. Meteen daarna krijg ik een sms dat ik alles online kan regelen. Als dat zo was, dan had ik dat allang gedaan. Wat een onzin. Ik moet een bedrag betalen voor het deblokkeren van mijn abonnement. Maar hier heb ik geen factuur voor gekregen. Hoe kan ik dit bedrag dan betalen? Zo moeilijk is het toch niet? Pfff, misschien kom ik hier een stuk verder?

Hai. Lastige situatie. Je weet dus zelfs het bedrag niet?

Opdat een KPN moderator je efficiënt kan helpen zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel en dan onderaan de pagina opslaan. Dan kunnen ze je in de administratie opzoeken.


Hoi @Ybag78 . Welkom op het forum.

Vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is. Ik begrijp dat je met deze stappen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm   niet verder komt?

Wat gaat daar dan precies mis? 


Hallo @Ybag78 

Op de KPN website is een speciale pagina Betalen na blokkade

Hoe werkt het?

Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten. Vul je gegevens hier in en betaal via iDEAL. Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is.


Ik heb inmiddels contact gehad en het probleem is opgelost.  Er heeft het 1 en ander met elkaar gekruisd, waardoor het allemaal anders was. Na een aanpassing bij KPN in het systeem, werkt alles weer.

 

Bedankt voor de reacties!