Skip to main content

Hoe kan ik internet krijgen op mijn tablet?ik heb een sim only abonnement bij kpn met onbeperkt  internet.Ik heb een kpn simkaart erin gedaan,maar moet deze nog activeren,als ik dat doe zegt ie vervangende simkaart maar ik wil m als 2de simkaart.in mijn mobiel zit een e sim.  

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik denk dat dit helemaal niet kan. Of de e-sim is actief, of de simkaart. Ze kunnen denk ik niet beide actief zijn.

Voor een tablet Kun je beter een data-only abonnement nemen. Linkje:

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/

Je kan daar volgens mij dan 50 GB data naar toe delen per maand vanuit je unlimitid abonnement.


Hi @Jolijn19932, welkom op ons forum! 

Even om het voor mezelf duidelijk te hebben:
Je hebt een KPN Sim Only Unlimited abonnement en gebruikt een e-sim en daarnaast heb je een tablet waarmee je ook graag wilt kunnen internetten. Als ik het goed begrijp wil je 2 apparaten met één abonnement gaan gebruiken, klopt dat?

Ik heb een kpn simkaart erin gedaan,maar moet deze nog activeren

Waar komt deze simkaart precies vandaan?

Een e-sim is niet geschikt voor gebruik als Duo sim. Je telefoonnummer op meerdere toestellen gebruiken, is alleen mogelijk met een (fysieke) duo simkaart. Je kunt een fysieke duo simkaart aanvragen en een simkaart gebruiken in je toestel en de andere in je tablet. Let op: bij het gebruik van de Duo SIM-kaart moet je er rekening mee houden dat je slechts 1 toestel tegelijkertijd kunt gebruiken. 

De tip van @Nick83 is een hele goede en het overwegen waard! Als je nu een KPN (vast) Internet abonnement hebt, sluit je een data only abonnement af voor €5,- per maand. Je kunt dan inderdaad elke maand 50GB delen vanuit het Unlimited abonnement naar het data only abonnement.


Zet de Hotspot op je mobiel aan. En verbind je tablet met dat wifi signaal.

N.B. Hotspot gaat wel automatisch uit als er een uur geen apparaat gebruik van maakt. Dit om batterij van je telefoon te besparen.