Skip to main content

Hoe kan ik de gebruikte Gb achterhalen? ik mag een nieuw abbo nemen en wil weten welke voor mij het beste is.

Hallo @T.G 

 

Dat kan je op verschillende manieren achterhalen, b.v. op je mobiel zelf kan je het opvragen via de instellingen of de KPN app.

Maar het kan b.v. ook via de website of via SMS.

Zie deze pagina voor alle mogelijkheden: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/verbruik.htm


het zal dan aan mij liggen maar ik kan dat niet vinden van bv afgelopen jaar. alleen van deze maand. via mijn mobiel zie ik het totaal verbruik en kan dat niet inschatten per maand (voor mijn toekomstige abbo)

via sms krijg ik ook alleen van deze maand

toch bedankt voor de genomen moeite

 


Ik weet niet welke mobiel je hebt, op mijn android mobiel kan ik ook van de vorige maanden het verbruik inzien. Handigst is dan om eerst de juiste factuurperiode in te stellen.

In je facturen kan je het ook terugvinden:

 


Hallo @T.G binnen he mobiel kun je instellen op welke datum je dataverbruik gaat tellen, als je dat goed instelt kun je precies zien hoeveel je verbruikt hebt vanaf de laatste factuurdatum.

Stel je krijgt iedere maand op de 15e een nieuwe databundel, dan stel je op je mobiel als datum de 15e in.


Top

ik heb een iphone. 
ik zal de startdatum gaan instellen en dan kan ik het abonnement altijd nog bijstellen


Ik weet niet welke mobiel je hebt, op mijn android mobiel kan ik ook van de vorige maanden het verbruik inzien. Handigst is dan om eerst de juiste factuurperiode in te stellen.

In je facturen kan je het ook terugvinden:

 

Dit zijn ook de 2 tips die ik je kan meegeven @T.GÂ