Skip to main content

Ik heb na het lezen van de berichten op dit forum de juiste bundel aangevraagd en gekregen maar ik heb in koeweit totaal geen mobiel internet ik heb ondertussen zo’n beetje alles wel gepobeerd opnieuw opstarten, data roaming aan, APN gewijzigt volgens online kpn instructie’s. Maar het lukt niet om verbinding te krijgen, handmatig ander netwerk geselecteerd en ook automatisch het werkt gewoon niet. Na elke wijziging mobiel opnieuw opgestart ook niet!. Ik heb om alles uit te sluiten een dual Vodafone simkaart van een collega in mijn dual simslot van mijn telefoon gestopt om te kijken of het dan wel werkt en dan werkt alles gewoon wel. Ik moet hier in de toekomst nog vaker heen dus dan zal ik toch moeten veranderen van provider denk ik. Ik heb nu een extra bundel aangeschaft bij KPN waar ik niets aan heb.

Ik heb on-site bij mijn klant gewoon internet nodig voor de projecten waar ik zit en wifi is gewoon lang niet altijd voorhanden.

Ik heb na het lezen van de berichten op dit forum de juiste bundel aangevraagd en gekregen maar ik heb in koeweit ook geen mobiel internet ik heb ondertussen zo’n beetje alles wel gepobeerd opnieuw opstarten, data roaming aan, APN gewijzigt volgens online kpn instructie’s. Maar het lukt niet om verbinding te krijgen, handmatig ander netwerk geselecteerd en ook automatisch het werkt gewoon niet. Na elke wijziging mobiel opnieuw opgestart ook niet! 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Goedemiddag @Benardo en welkom hier op ons forum.

Leuk dat je ons ook via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve leuk. Kan me goed voorstellen dat je voor bepaalde projecten toegang tot het internet nodig hebt en het is natuurlijk vervelend wanneer dit niet werkt. Welke bundel heb je precies aangeschaft? Ook kijk ik graag even met je mee; zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Ook wil ik je adviseren om dit topic eens door te nemen. Hier wordt eigenlijk alles uitgelegd en hier kun je (voor de zekerheid) ook alle instellingen terugvinden. Wat gebeurt er trouwens wanneer je jouw simkaart in een ander toestel test? Heb je dan wel toegang tot het internet? 


Super Voordeellanden buiten EU bundel 2000 krijgt u 2000 MB, minuten of sms'jes voor EUR 29,99. Sms VOORDEEL 2000 AAN naar 1266             "deze bundel heb ik aangeschaft"

Mijn forumprofiel is aamgepast!


Hallo @Benardo, ik zie dat er wel kort verbinding geweest is met de bundel. Betekent dat vanuit onze kant niets geblokkeerd wordt. Ik zie dat je in Koeweit gebruik kunt maken van drie providers:

  • Kuwait Telecom Company (STC)
  • Mobile Telecommunications Company (KSCP)
  • National Mobile Telecommunications Company (RIPE)

Heb je deze gevonden toen je handmatig een ander netwerk zocht? Het is denk ik ook afhankelijk van waar je je precies bevindt. Hoe meer landinwaarts, des te minder het netwerk, vermoed ik maar zo. En als je juist te dicht bij de kust zit, zal het netwerk wat minder hard ‘stralen’.