Skip to main content

Goedenavond, 

 

Dit vind ik een heel interessante vraag. Zou ik aub ook een pb/pm kunnen ontvangen met deze gegevens?

Bij voorbaat dank. 

Ralph

*Eigen topic gemaakt voor jouw vraag. originele topic

Hallo @Ralphie1 , dat kun je via MijnKPN opvragen.

 


Hi @Ralphie1, ik wil graag kijken of ik het voor je kan achterhalen, dat is niet altijd mogelijk dus de kans bestaat dat je een schriftelijke aanvraag bij een speciale afdeling in moet dienen. Morgen weet ik daar waarschijnlijk meer over!

Hallo @Ralphie1 , dat kun je via MijnKPN opvragen.

Dit klopt in ieder geval niet, in MijnKPN kan je alleen zien wanneer je lopende contract is begonnen, oudere contracten zijn daar niet te vinden :slight_smile:


Ik had mijn eerste mobiele abonnement in 1996. Toen nog ATF net met HI. Met GSM ben ik overgegaan naar KPN in 1999.
Dus dan ben je i.i.g. al heel lang klant.


Hi @Ralphie1, ik wil graag kijken of ik het voor je kan achterhalen, dat is niet altijd mogelijk dus de kans bestaat dat je een schriftelijke aanvraag bij een speciale afdeling in moet dienen. Morgen weet ik daar waarschijnlijk meer over!

 

Goedemorgen Maja,

Heb je al meer informatie?


Hi @Ralphie1, ik heb een reactie ontvangen van een collega en had daar nog een vervolgvraag op. Ik wacht nu dus op een mailtje terug :slight_smile: Had dat je even moeten laten weten, excuus voor de stilte vanaf mijn kant! Nog even voor de zekerheid, het gaat jou alleen om de startdatum van je mobiele abonnement? Of ook voor een abonnement voor thuis?


Hoi @Maja_ ,

 

Geen probleem, dank voor je snelle reactie nu :slight_smile:

Eerste instantie alleen voor mobiel maar vind het ook wel interessant betreft mijn abonnement thuis, dus als het mogelijk is mag die er ook wel bij.

Dank je wel alvast.


Je hebt een privébericht @Ralphie1 :relaxed: