Skip to main content

Hallo!

Afgelopen dinsdagochtend heb ik mijn mobiele abonnement verlengd met nieuwe mobiel erbij.

Bij het bestellen stond ‘voor 23.59u besteld, morgen in huis’.

Niet dus. De status van de bestelling is nog steeds ‘controleren gegevens’.

Dat duurt normaal gesproken toch niet zo lang? Wanneer is dit compleet en akkoord?

Groetjes!

Hoi @Sazkia! Goed dat je hier aan de belt trekt!

Onder de ideale omstandigheden is een bestelling binnen 24 uur alsnog handmatig gecontroleerd/ verwerkt. Op basis van jouw klantgegevens ingevuld in jouw profiel, heb ik navraag gedaan bij de afdeling die hier over gaat. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je hier weten!


Hi Shyrin!

dat zou super zijn! De status staat nog steeds op controleren gegevens :(

Had donderdag ook al even gebeld en diegene zou me vrijdag terugbellen, maar das helaas ook niet gebeurd. Hoop toch wel binnenkort m’n telefoon binnen te krijgen 😂 

groetjes, Saskia.


Ha Shyrin, het is ‘opgelost’.

nieuwe bestelling gedaan en deze ging direct door.

 

groetjes, Saskia.


Nou, wat goed! Ik was nog in afwachting van een antwoord van een achterliggende afdeling, maar heel fijn om te lezen dat het nu goed gaat/ loopt!


Blijkbaar was er ergens een bitje omgevallen bij de eerste bestelling. Gisteren opnieuw dus verlengd en nu nieuw toestel binnen. Contact gehad met de klantenservice en die kon het de eerste bestelling ook niet meer zien, dus blijkbaar helemaal ‘opgelost’, letterlijk en figuurlijk!