Skip to main content

Goedemorgen,

ik wou een abonnement met smartwatch afsluiten maar kreeg het bericht dat ik niet lang genoeg lid ben bij kpn. Zo ver ik weet heb ik altijd bij kpn gezeten dus wou graag weten hoe lang ik al lid ben bij kpn.

 

met vriendelijke groet,

 

jamiel 

Welkom op het forum van KPN @Yaasmiel !

 

Een smartwatch bestellen (met multisim) via de website van KPN, heeft geen invloed van hoe lang je al klant bent bij KPN, en al zeker niet in jouw geval omdat je al best wel lange tijd klant bent bij KPN, zover ik dit uit je bericht begrijp.

Bij het bestellen van een smartwatch wordt er opnieuw gekeken, of het in jouw situatie mogelijk is om dit product te kunnen bestellen, door middel van een kredietcheck (onderandere bij  BKR) en of je geregistreerd staat bij o.a. Preventel (dit bedrijf houdt achterstand- en wanbetalingen van bijna alle Nederlandse providers bij, en geeft ook advies uit als je iets nieuws besteld bij KPN of een andere provider).
Op basis van deze informatie kan een provider een bestelling goedkeuren of juist afwijzen!
Dit om de nieuwe of bestaande klant te beschermen, tegen te hoge maandelijkse kosten.

Als je de smartwatch in één keer volledig betaald geldt bovenstaande niet, ook niet als je een deel van het bedrag vooruit betaald en het restbedrag onder de 250,- euro blijft.
Dit kun je aangeven tijdens het bestellen van een smartwatch.

Maar dit heeft dus geen invloed van hoe lang je al bij KPN klant bent.

Wil je nog wel graag weten hoe lang je momenteel al klant bent bij KPN, vul dan alvast je forum profiel volledig in, en denk dan vooral aan je klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode & huisnummer en in het veld Persoonlijke opmerkingen de laatste vier cijfers van je IBAN rekeningnummer.
Deze gegevens zijn ALLEEN voor jezelf en de moderator inzichtelijk!

Hou wel rekening met een wachttijd van enkele dagen, voordat een moderator je vraag gaat behandelen.