Skip to main content
Beantwoord

Hoe log ik in op FON? Krijg geen vangpagina

  • June 6, 2020
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Dave040
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

 

Velen van jullie praten over app, Maar hoe zit het met Laptop of PC?

 

Bij mijn laptop zie ik steeds wifi van KPN Fon.

Daarmee wil ik mijn laptop mee verbinden maar ik zie geen inlogscherm.

Heeft iemand idee wat ik moet doen om via mijn laptop in te loggen op KPN Fon want ik krijg geen inlogscherm als ik verbinding wil maken met KPN Fon wifi.

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaaktoorspronkelijk topic

Beste antwoord door wjb

KPN stopt per 1 augustus met KPN Fon.

Het heeft dus weinig zin om daar nu nog aandacht aan te besteden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 6, 2020

KPN stopt per 1 augustus met KPN Fon.

Het heeft dus weinig zin om daar nu nog aandacht aan te besteden.