Skip to main content
Beantwoord

hoe MB's delen met 2e sim only abonnement?

• June 23, 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb een 2e sim only abonnement zonder MB's. Ik wil MB's delen van mijn eerste sim-only abonnement, maar dat lukt niet. Ik zie het 2e nummer niet als doel om mee te delen. Het nummer van mijn echtgenote staat er wel tussen om mb's mee te delen.

Beste antwoord door Joran

Hoi @wedeve, is het nummer al aangemeld voor KPN Compleet? De verwerking daarvan kan een paar dagen duren. Als dat het geval is kijk ik dit verder na. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en de betreffende 06-nummers? Die laatste mogen in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Kun je een reactie sturen zodra dat is gebeurd?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 24, 2019
Hoi @wedeve, is het nummer al aangemeld voor KPN Compleet? De verwerking daarvan kan een paar dagen duren. Als dat het geval is kijk ik dit verder na. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en de betreffende 06-nummers? Die laatste mogen in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Kun je een reactie sturen zodra dat is gebeurd?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • June 27, 2019
@wedeve: Ik heb geen reactie meer gezien, kan ik er voorzichtig vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost? Stuur anders een reactie, dan maak ik het alsnog in orde.

• Auteur
  • Topper
  • June 27, 2019
Het werkt inmiddels. Dank