Skip to main content

Ik heb een vraag ik heb zojuist mijn telefoon gekocht en gekozen voor eenmalige betaling. Waar kan ik hiervan de factuur betalen? Of komt de factuur pas achteraf of hoe werkt dit?

Bent u nieuwe klant? Of heeft u verlengt? 


Verlengt maar wel eenmalige betaling!


Verlengt maar wel eenmalige betaling!

Ok. Dat word het toestel gewoon de eerstvolgende factuur afgeschreven. 

PostNL gooit het pakketje voor de deur. Als je geluk hebt drukken ze ook nog ff op de bel. Ergens in de emails van KPN staat dat er een handtekening vereist is bij bezorgen, maar daar doen ze meestal niet aan.


Oke super bedankt!

 

Ja had ik gehoord dat is erg slecht! Gelukkig iemand thuis die er op let!


Verlengt maar wel eenmalige betaling!

Ok. Dat word het toestel gewoon de eerstvolgende factuur afgeschreven. 

PostNL gooit het pakketje voor de deur. Als je geluk hebt drukken ze ook nog ff op de bel. Ergens in de emails van KPN staat dat er een handtekening vereist is bij bezorgen, maar daar doen ze meestal niet aan.

Beetje Amerikaanse praktijken 😆


Hier kunt u uw bestelling volgen:

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

Daarvoor het je het bestelnummer nodig. Die vind u ergens in de emails/smsjes van KPN. Begint volgens mij met "AMOR". Een paar dagen na de bezorging kunt u hier ook de officiële btw factuur/aankoopbon downloaden. Die heeft u misschien nodig voor garantie/boekhouding. En soms ook voor cashback acties van de fabrikant ofzo.

Op de normale maandelijkse factuur staat het toestel ook op. Maar da is geen btw factuur.