Skip to main content
Beantwoord

Hoe schakel ik in dat er gebeld kan worden met betaalde telefoonnummers?

• June 26, 2025
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Hai, ik zou graag naar betaalde nummers willen bellen hoe schakel ik dit in?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Cynt25 

Welkom op de community van KPN.

Welk mobiel abonnement heb je van KPN?
De gewone pariculiere mobiele abonnement? of de Kids of Teen Sim?

Met de reguliere mobiele abonnementen, kun je gewoon bellen met 0900, 0909 of 0906.
Deze kunnen wel geblokkeerd worden op verzoek van de klant zelf (via de klantenservice).

Bij de abonnementen van Kids Sim en Teen Sim, zijn de nummers 0900, 0909 en 0906 standaard geblokkeerd, en deze blokkade kan er niet af gehaald worden.

Blokkades Kids en Teen Sim:

• Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk 0900-nummers te bellen.
  • Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk om naar landen te bellen buiten de EU.
  • Met KPN Kids en KPN Teens kun je buiten de EU geen data en/of belminuten gebruiken.
  • Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk om extra betaalde diensten af te nemen. Dit betreft ook buitenlandbundels.
  • Met KPN Kids en KPN Teens zijn aankopen in de KPN app (dus geen aankopen op de factuur) niet mogelijk.
  • Hier vallen dus niet de App Store en de Play Store onder.
  • Met KPN Teens Unlimited is het delen van data niet mogelijk.
  • Bovenstaande blokkades kunnen niet opgeheven worden.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Cynt25 

Welkom op de community van KPN.

Welk mobiel abonnement heb je van KPN?
De gewone pariculiere mobiele abonnement? of de Kids of Teen Sim?

Met de reguliere mobiele abonnementen, kun je gewoon bellen met 0900, 0909 of 0906.
Deze kunnen wel geblokkeerd worden op verzoek van de klant zelf (via de klantenservice).

Bij de abonnementen van Kids Sim en Teen Sim, zijn de nummers 0900, 0909 en 0906 standaard geblokkeerd, en deze blokkade kan er niet af gehaald worden.

Blokkades Kids en Teen Sim:

• Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk 0900-nummers te bellen.
  • Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk om naar landen te bellen buiten de EU.
  • Met KPN Kids en KPN Teens kun je buiten de EU geen data en/of belminuten gebruiken.
  • Met KPN Kids en KPN Teens is het niet mogelijk om extra betaalde diensten af te nemen. Dit betreft ook buitenlandbundels.
  • Met KPN Kids en KPN Teens zijn aankopen in de KPN app (dus geen aankopen op de factuur) niet mogelijk.
  • Hier vallen dus niet de App Store en de Play Store onder.
  • Met KPN Teens Unlimited is het delen van data niet mogelijk.
  • Bovenstaande blokkades kunnen niet opgeheven worden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Cynt25. Welkom op de community! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen?