Hoe kan ik overstappen van Odido naar KPN met behoud van mijn nummer? Kan over paar weken abonnement bij Odido verlengen maar denk aan KPN?
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Goed vraag, zeker als je niet weet hoe je dat zou moeten doen.
Tijdens het bestellen van een sim only abonnement of een abonnement met toestel via de website van KPN, krijg je tijdens het bestelproces vanzelf de stap nummerbehoud in beeld.
Bij deze stap kun je dan aangeven, dat je graag jouw vertrouwde 06-nummer mee wilt nemen van Odido naar KPN.
Je selecteer bij deze stap:Â ja, ik wens mijn 06-nummer mee te nemen naar KPN en volgt de stappen.
Als slot moet je nog even je 06-nummer bevestigen door een sms te sturen naar een verkort nummer, daarna zorgt KPN ervoor dat jouw 06-nummer wordt overgezet naar KPN, en dat je mobiele abonnement bij Odido op de dag dat je 06-nummer wordt overgezet KPN wordt beëindigd.
Je hoeft dus niet zelf je mobiele abonnement bij Odido op te zeggen!!
Daar zorgt KPN voor.
Meer informatie lees je op de volgende pagina, klik hiervoor op deze link:Â Overstappen naar een mobiel abonnement van KPN
Wil je hierbij hulp van een KPN medewerker, ga dan langs bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt, en sluit daar samen met de medewerker een mobiel abonnement af met nummerbehoud.
Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs en je bankpas mee naar de winkel.
Â
Heel hartelijk dank voor uw antwoord.
Hoi
Ik heb je graag geholpen.
Alvast welkom bij de grote groep mede klanten van KPN.
Hallo ​
Ik zie dat jouw vragen al beantwoord zijn door een mede communitylid. Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust!Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.