Skip to main content

Hallo community,

Sinds enige jaren bied KPN een zalig unlimited abonnement aan, waarvan ik dankbaar en royaal gebruik van heb gemaakt. Naar schatting heb ik toch wel 2TB verbruikt en deze maand zit ik alweer op 310šŸ˜ Hier ben ik toch best wel trots opšŸ˜Ž

Ā 



Ik vroeg mij af hoe unlimited jullie zijn en of jullie tips hebben om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van je unlimited abonnement? En hoe je langs het probleem kan komen dat je in de avond toch niet zo unlimited bent aangezien het systeem vaak faalt in de avond en je niet kunt opwaarderen.

300GBĀ is natuurlijk niks voor unlimited, maar zeg eens, hoe unlimited zijn jullie? Laat het weten!

Mijn simkaart zit ook gewoon in mijn telefoon 🙂 die van haar nietĀ 


Ik geloof dat ik tamelijk limited ben met mijn 10 GB in de vakantie. Meestal krijg ik mijn 6x2 van Simyo in de verste verte niet op dus ik laat het mooi zo.


Ik hoop dat iedereen elke dag minimaal hun 10GB opmaaktšŸ˜‡


Ik hoop dat iedereen elke dag minimaal hun 10GB opmaaktšŸ˜‡

Nou laatste tijd minder vaak, heb op kantoor en thuis WiFi.Ā 


Jammer! Eigenlijk zou iedereen de 100GB per dag moeten aantikkenšŸ˜ƒ


Jammer! Eigenlijk zou iedereen de 100GB per dag moeten aantikkenšŸ˜ƒ

Nou ik denk dat je dat niet moet willen, dan is het deze maand nog afgelopen met de unlimited bundels.


Ik ben blij met wifi (en hussel voordelen) Ik doe niet aan unlimited (online zijn)Ā 

Het is maar wat je momenteel belangrijk vindt inderdaad.Ā 


Beetje ouderwets voor mij 🙂 liever alles mobiel en oneindig internet.


Gisteren unlimited ook echt even unlimited gebruikt.Ā 

Ā 


Phew!Ā 

Ik heb laatst een paar keer mijn unlimited data dankbaar gebruikt ;)Ā 

  • Toen ik mezelf per ongeluk had buitengesloten had van een WiFi netwerkĀ šŸ˜…
  • Tijdens een training in het Provinciehuis, hoefde ik niet op ā€˜t gast netwerk van de Provincie.Ā 
  • Tijdens een commissie vergadering in het wijkcentrum (Ha!). Ik moest even een stream regelen en dan is het altijd handig om unlimited data achter de hand te hebben.Ā 
  • Toen ik laatst Zwolle een uurtje moest wachten op mijn afspraak, kon ik gelijk nog een hoop werk gedaan krijgen! :-)Ā Ā 
  • Toen ik een (paar) keer ging werken in ā€˜t Groninger ForumĀ  (Toffe locatie om ooit is te bezoeken 😉 ) omdat ik moest wachten op een afspraakĀ šŸ˜„

Echt heerlijk om mezelf geen zorgen te hoeven te maken over mijn dataverbruik.

Ā