Skip to main content

Hoi!

Wij zitten tijdelijk door een stomme overstapservice van de solcon zonder wifi aansluiting.

Nu heb ik een unlimited data abbonement en kan een extra dagbundel aanzetten van 2gb, maar tot mijn (blijde) verbazing kan ik het op 1 dag al 10 keer activeren! 

Zit er een limiet aan per maand voor het aanzetten van die bundel?

Voor nu ga ik even een film streamen 😎

Nee. Hier zit in theorie geen limit aan. Het is de bedoeling dat dit onbeperkt kan. 

Top😎

En in de praktijk?

Het is unlimited. Dus ik denk vrij eindeloos. 

Vaak werkt het aanvragen van de 2 GB bundels niet tussen 00:00 en 06:00. Maar ja. Om 00:00 is ook je dagbundel van 20 GB gestart. 

En in de praktijk?

Ook unlimited maar zit er een fair-use policy op. Dat is bewust een beetje vaag omdat er geen limiet op zit. Maar als KPN ziet dat u automatisch die databundels opwaardeerd en u daar 100e of 1000e gb's voor een langere periode verbruikt gaat KPN u bellen om te vragen wat u er mee doet en u mogelijk blokkeren. 

Als het gewoon tijdelijk is zoals u hierboven beschrijft heeft u daar helemaal geen last van.

Hoi,

Ah ja dat is heel begrijpelijk! Het internet is inmiddels gefixt en de dagbundel die je zowieso krijgt met unlimited data is dusdanig groot dat het niet eens zo erg nodig was.

Bedankt!

Reageer