Skip to main content
Antwoord

Hoe vraag ik de gratis Samsung tablet bij S25 Ultra aan?

• February 26, 2025
  • 10 reacties
  • 4722 keer bekeken

hoe kan ik de gratis tablet aanvragen

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@michael klinkum 

Dat staat op de KPN website. Klik op  (i)  bij het toestel, dan zie je dit:

Samsung Galaxy S25 Ultra  

Koop een Samsung Galaxy S25 Ultra en krijg de Samsung Galaxy Tab S6 Lite cadeau!

Zo vraag je de tablet aan:

• Koop tussen 17 februari en 23 maart 2025 een Samsung Galaxy S25 Ultra.

• Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze Samsung promotie pagina. Hier vind je ook hun actievoorwaarden.

• Aanmelden kan tot en met 23 mei 2025. Zolang de voorraad strekt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 26, 2025

Hallo ​@michael klinkum 

Dat staat op de KPN website. Klik op  (i)  bij het toestel, dan zie je dit:

Samsung Galaxy S25 Ultra  

Koop een Samsung Galaxy S25 Ultra en krijg de Samsung Galaxy Tab S6 Lite cadeau!

Zo vraag je de tablet aan:

• Koop tussen 17 februari en 23 maart 2025 een Samsung Galaxy S25 Ultra.

• Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze Samsung promotie pagina. Hier vind je ook hun actievoorwaarden.

• Aanmelden kan tot en met 23 mei 2025. Zolang de voorraad strekt.

Bedankt Ruud

• Deelnemer
  • March 3, 2025

Als ik naar die prmotiepagina ga en vervolgens inlog op mijn Samsung account kom ik niet verder. Ik kan nergens mijn aankoopbewijs of adresgegevens invoeren of zie ik iets over het hoofd?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 3, 2025

Hallo ​@Willem5903, klik je wel direct op de knop   Registreren   ? Niet eerst inloggen, dat komt later.

Daar vind je een checklist met alles wat je nodig hebt voor je aanvraag.

• Deelnemer
  • March 3, 2025

Heel vreemd, op de computer kwam ik steeds in een loop terecht en op de iPad lukte het gewoon. Waarom doen ze dit allemaal zo omslachtig? Moet ik nog werken ook voor een “kado” (lees:sigaar uit eigen doos, want dat kado betaal je wel zelf hoor)

• Nieuwkomer
  • March 17, 2025

Ik kom niet verder want ik kan nergens klikken om de aankoop bewijs en screenshot van het Imei nummer foto van te uploaden.

mvg Debbie 

bij het bestellen vorige week van een samsung s25 ultra stond aangegeven dat ik een gratis tablet krijg, dit zie ik nu nergens meer staan! Er staat nu dat het bij bestellen tot 23 maart was, bij het bestellen stond echter duidelijk inclusief “gratis”tablet!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 9, 2025

bij het bestellen vorige week van een samsung s25 ultra stond aangegeven dat ik een gratis tablet krijg, dit zie ik nu nergens meer staan! Er staat nu dat het bij bestellen tot 23 maart was, bij het bestellen stond echter duidelijk inclusief “gratis”tablet!

Beste ​@SaskiaenRene even de site van Samsung raadplegen, Samsung heeft die actie, niet KPN.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 9, 2025

Hallo ​@SaskiaenRene wanneer precies heb je besteld?

Bij Samsung op deze actiepagina ←(klik)  zie ik dat die actieperiode verlengd was t/m 30-03-2025

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 9, 2025

Hallo ​@SaskiaenRene 

Ik heb nog even verder gekeken.

De hierboven genoemde actie is al afgelopen, maar er is wel de volgende actie:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BKTH6QBYQ4J9X

Ontvang nu tijdelijk de Chromebook Go

bij aankoop van een Galaxy S25 Series, Z Flip6 of Z Fold6
van 07-04-2025 t/m 05-05-2025