Skip to main content

Hi, ik ga 30 dagen door 6 verschillende Europese landen reizen. Weten jullie of ik dan in elk land een nieuwe bundel van 50GB krijg of 30 dagen met 50GB moet doen? Alvast bedankt!

Het laatste is het geval:
Met jouw unlimited abonnement heb je 50 GB per factuurperiode om in de EU te gebruiken. Als een nieuwe factuurperiode tijdens jouw vakantie begint, heb je opnieuw de beschikking over 50 GB. Dan heb je dus totaal 100 GB wat je in de hele EU kunt gebruiken.


Hoi @Dorette91 

Let wel op kosten tijdens een bootreis bijvoorbeeld, dus zone 4 satelliet en maritiem.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm


Goede aanvulling !! 

@Dorette91 Pas ook op aan de buitengrenzen van de EU, zoals de Griekse eilanden vlak voor de Turkse kust. Check op de link die @Friesian aangeeft of de landen die je bezoekt wel onder de EU regeling vallen, om hoge kosten te voorkomen.


Door werelddeel Europa? Niet al die landen zitten in de bundel. 

Als je in de landen van de EER + Zwitserland + VK blijft is het geen probleem. 

MennoG78 schrijft: Engeland valt ook bij KPN onder de bundel


Engeland valt ook bij KPN onder de bundel


Door werelddeel Europa? Niet al die landen zitten in de bundel. 

Als je in de landen van de EER + Zwitserland + VK blijft is het geen probleem. 

MennoG78 schrijft: Engeland valt ook bij KPN onder de bundel

Welke bundel bedoel jij dan?

ik kan met Mijn bundel overal in Europa er gebruik van maken.


Ee zijn wel wat landen in Europa die niet in de bundel van het abonnement zitten @MennoG78 

 

Bosnië Herzegovina 

Joegoslavië 

Macedonië 

Albanië 

Moldavië 

Oekraïne 

Wit Rusland 


Ee zijn wel wat landen in Europa die niet in de bundel van het abonnement zitten @MennoG78 

 

Bosnië Herzegovina 

Joegoslavië 

Macedonië 

Albanië 

Moldavië 

Oekraïne 

Wit Rusland 

Je noemt nu landen die niet in de EU vallen 


Ja, duh….

Jij zegt: 

ik kan met Mijn bundel overal in Europa er gebruik van maken.

Ik geef aan niet overal in Europa is de bundel geldig.

Bovendien is het niet EU maar EER (meer landen dan EU) + Zwitserland + VK waar de bundel geldig is.

We gaan duidelijk volledig langs elkaar heen. 


Ja, duh….

Jij zegt: 

ik kan met Mijn bundel overal in Europa er gebruik van maken.

Ik geef aan niet overal in Europa is de bundel geldig.

Bovendien is het niet EU maar EER (meer landen dan EU) + Zwitserland + VK waar de bundel geldig is.

We gaan duidelijk volledig langs elkaar heen. 

Denk het inderdaad ja KPN heeft het over EU landen en jij begint over EER maakt het er niet duidelijker op.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm ik kijk wel hierop dan is het meteen duidelijk.

Die link kreeg ik ook van de klantenservice dat ik laatst belde over de 50 gb bundel in de EU met unlimited.


Eu landen is feitelijk onjuist op die paginaen voormobielebundel. . Ook onderaan die pagina " EU landen". Dat zijn álle landen in de bundel inderdaad. Maar er staan dus landen die niet in de EU zitten. 

IJsland (EER)

Liechtenstein (EER)

Noorwegen (EER)

En zelfs niet in EER maar wel in de bundel 

Andorra 

Azoren

Canarische eilanden 

Groot Brittannië 

Zwitserland 

Guadeloupe 

En nog een paar.

Maar de term EU klopt eigenlijk totaal niet voor de mobiele bundel. 

Dus zelfs mijn EER + Zwitserland + VK is nog onvolledig. 

Alleen gebruik van kpn tv is alleen en uitsluitend EU landen. 

 


What ever!

zolang het op die site aangegeven staat dat het in de bundel valt is dat toch het antwoord wat degene wilde weten.

 


What ever!

zolang het op die site aangegeven staat dat het in de bundel valt is dat toch het antwoord wat degene wilde weten.

 

Je haalt me de woorden uit de mond 😋.
Europa, EU, EER . . .  kijk op de website, er staat zelfs een complete lijst onderaan die webpagina.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm