Ik heb een vraag over overstapservices. Ik zit namelijk bij vodafone me contract loopt tot november, alleen je kan 4 maanden van te voren overstappen zonder extra kosten als ik het goed heb toch?
Ik had contact gehad met vodafone en ze zeiden dat ik dan een afkoopsom moet betalen wil ik 4 maanden van te voren overstappen. Alleen klopt dit? Naar mij geweten is het zonder extra kosten wil ik overstappen. Ik ben ook van plan om naar KPN over te gaan. Omdat ik echt veel te veel betaal bij vodafone voor wat ik precies krijg.
Dat heb je niet helemaal goed begrepen, je kan 120 dagen (is bijna 4 maanden) voor je abonnement bij je huidige provider (Vodafone) afloopt een abonnement met overstapservice aanvragen bij een andere provider (KPN). Die overstap vind pas plaats op het moment dat het moment dat je abonnement bij je huidige provider afloopt. Als je een abonnement met mobiel toestel erbij neemt dan krijg je het toestel wel zo snel mogelijk, maar dan nog moet je eerst het abonnement bij je oude provider uitzitten voor je abonnement bij KPN ingaat.
Dat heb je niet helemaal goed begrepen, je kan 120 dagen (is bijna 4 maanden) voor je abonnement bij je huidige provider (Vodafone) afloopt een abonnement met overstapservice aanvragen bij een andere provider (KPN). Die overstap vind pas plaats op het moment dat het moment dat je abonnement bij je huidige provider afloopt. Als je een abonnement met mobiel toestel erbij neemt dan krijg je het toestel wel zo snel mogelijk, maar dan nog moet je eerst het abonnement bij je oude provider uitzitten voor je abonnement bij KPN ingaat.
Dus als ik het goed begrijpt kan ik voor 120 dagen gewoon overstappen naar KPN zonder dat ik enige afkoopsom moet betalen aan vodafone? Ik moet dus wel nog tot het einde van me contract uitzitten en blijven betalen aan vodafone toch? Maar dan kan ik dus wel een nieuw toestel uitkiezen alvast bij KPN.
Je kan de overstap 120 dagen van te voren aanvragen en alvast een mobiel uitkiezen. Maar tot de daadwerkelijke overstap blijf je dan je Vodafone abonnement gebruiken, de Vodafone simkaart kan je dan ook in je nieuwe mobiel gebruiken tot de overstap.
Hi ​@Jeffrey0114, ik zie dat ​@GeSp je al duidelijk heeft uitgelegd hoe het precies zit met het overstappen, top!
Mocht je nu of tegen de tijd van het plaatsen van je bestelling nog verdere vragen hebben, dan horen we ze uiteraard graag 😊
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.