Skip to main content
Antwoord

Hoe werkt het telefoon opsturen naar Recommerce?

• September 18, 2025
  • 15 reacties
  • 119 keer bekeken

Karin van Rooij
Deelnemer

Goedemiddag,

ik wil mijn gebruikte smartphone opsturen naar Re!commerce, maar men krijgt het geld terug via een bankoverschrijving. Hoe gaat dat in zn werk? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Karin van Rooij, allereerst welkom bij onze community. 

Een goede vraag. Fijn om te zien dat je al op weg bent geholpen door de andere gebruikers hier, dank daarvoor. Als ik het goed lees verwacht ik dat dit goed zal gaan. 

Als toevoeging hierop en voor andere meelezers, op onze website kun je alles lezen over het inruilen van een toestel

Is het bij jou inmiddels gelukt? 

15 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Verwijder z.s.m. je persoonlijke gegevens van het forum!

Karin van Rooij
Deelnemer

sorry, hoe doe ik dat zsm

Karin van Rooij
Deelnemer

Goedemiddag,

ik wil mijn gebruikte smartphone opsturen naar Re!commerce, maar men krijgt het geld terug via een bankoverschrijving. Hoe gaat dat in zn werk? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet

Karin van Rooij
Deelnemer

Gelukt 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Nee, je gegevens staan er nog in de 1e post. Klik daar op de 3 puntjes rechts onderaan, klik daar op bewerk dan kan je de gegevens verwijderen.

Edit: ja nu zijn ze echt weg.😁

Karin van Rooij
Deelnemer

Het is nu gelukt

• September 18, 2025

Wat snap je niet aan een bankoverschrijving?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Overschrijving

Karin van Rooij
Deelnemer

Er staat op het formulier : uit te betalen op het opgegeven bankoverschrijving na controle van de staat hiervan. Moet ik er zelf iets bijdoen? Of zijn mijn gegevens verwerkt in de qr-code of streepjescode ofzo?

Ik snap dit inderdaad niet helemaal

of moet ik mijn bankgegevens erbij vermelden? Heb ik niet zo'n lekker gevoel bij.

Karin van Rooij
Deelnemer

Sorry, nogmaals, ik snap natuurlijk wat een bankoverschrijving is, maar hoe weet Re!commerce mijn bankgegevens waar het naar toe moet?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Sorry, nogmaals, ik snap natuurlijk wat een bankoverschrijving is, maar hoe weet Re!commerce mijn bankgegevens waar het naar toe moet?

Hier staat uitgebreide informatie Kpn - TradeIn Program by Recommerce

En hier Telefoon inruilen: kijk wat het oplevert | KPN vind je antwoord op diverse vragen. Vergeet in ieder geval niet je mobiel helemaal leeg te halen!

Karin van Rooij
Deelnemer

Ik heb bovenstaande stappen allemaal al gedaan, ik wil alleen weten hoe het met de zo'n bankoverschrijving zit. Ik heb de verzendetiketten al voor me liggen. Ik het de S25 ultra 3 weken geleden gekocht en wil mijn oude nu terugsturen. Is ivm vakantie tussendoor nog niet gelukt.

Karin van Rooij
Deelnemer

Ik zie nu dat er eerst contact wordt opgenomen, wanneer ze het beoordeeld hebben.

Zal goed komen, verwacht ik.

bedankt voor uw reacties.

• September 18, 2025

Heb je hier op het forum al eens gezicht op trefwoord Recommerce?

https://community.kpn.com/search?q=recommerce

Meestal valt het tegen wat je terug krijgt. Het is bijna altijd minder dan dat je voorgespiegeld word.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Heb je hier op het forum al eens gezicht op trefwoord Recommerce?

https://community.kpn.com/search?q=recommerce

Meestal valt het tegen wat je terug krijgt. Het is bijna altijd minder dan dat je voorgespiegeld word.

Ik dacht, ik zeg niks 🤐 want dan ben ik weer zo negatief.😎 Maar nu jij een voorzetje geeft: meestal vinden ze altijd wel ergens iets. 

Ik ruil daarom nooit een oude phone in, meestal vind ik wel iemand in mijn kring die hem goed gebruiken kan.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Hi ​@Karin van Rooij, allereerst welkom bij onze community. 

Een goede vraag. Fijn om te zien dat je al op weg bent geholpen door de andere gebruikers hier, dank daarvoor. Als ik het goed lees verwacht ik dat dit goed zal gaan. 

Als toevoeging hierop en voor andere meelezers, op onze website kun je alles lezen over het inruilen van een toestel

Is het bij jou inmiddels gelukt?