Hi,
inmiddels nu een maand problemen met het bereik van 4g op mijn iPhone 11. Na veel contact, en het uiteindelijk aanmaken van een ticket, wordt het issue ‘onderzocht’.
Na bellen vandaag is erkent door KPN dat er een issue speelt bij circa 10.000 gebruikers / klanten van KPN met een iPhone 11 en het bereik van 4g, maar zonder indicatie wanneer dit probleem is opgelost.
Verwezen wordt naar probleem bij Apple. Bijzondere is wel dat alleen KPN dit issue heeft met Apple. Dus dan ligt het issue toch bij KPN?
Nu zit ik met een paar vragen;
- Kan ik het issue ergens volgen met verwachte oplostijden? Ondertussen ben ik namelijk buiten niet of slecht bereikbaar. Ivm privé en werk kan ik mij dit niet veroorloven, en nu al een maand niet bereikbaar.
- Wordt er gewerkt aan een tijdelijke oplossing? Bijvoorbeeld tijdelijke telefoon of korting op een nieuwe telefoon?
Veel klanten hebben een enorm issue. Kan mij niet voorstellen dat dit lang mag / kan duren.
En wil zeker niet ‘wachten’ tot ik iets hoor en ondertussen betalen voor niet bereikbaar zijn.
Graag reactie.