Skip to main content

Ik heb al maanden geen of nauwelijks bereik met mijn IPhone 11 via het KPN netwerk. Ik heb er een melding van gemaakt en er is een ticket aangemaakt (begin september). Toen werd me verteld dat er binnen een maand een oplossing of compensatie zou zijn. Nu krijg ik een sms dat het nog langer duurt. Mijn geduld wordt wel erg op de proef gesteld en ondertussen kan ik niet gewoon mijn werk doen omdat ik daarvoor veel via mijn hotspot (dus 4G) doe. Wat zijn de vooruitzichten? En wat zijn ervaringen van andere gedupeerde KPN-klanten? Ik ben benieuwd.

Ik zat “gelukkig” in de eerste lichting die na 3,5 maand een iPhone 13 kreeg aangeboden. Dit heeft het voor mij opgelost.

Maar op het forum lees je dat lang niet iedereen dit krijgt aangeboden. En als je het krijgt aangeboden, moet je weken zonder telefoon wachten totdat Reconext, de reparatiepartner van KPN, de telefoon nakijkt om vervolgens:

  • In het gunstigste geval een compleet nieuwe iPhone 13 te “geven” in ruil voor je compleet werkende 11
  • of een refurbished iPhone 13 toe te sturen in ruil voor je 11
  • of “gewoon” je oude iPhone 11 weer terug te sturen met het bericht dat er niks aan de hand is

Je moet geluk en veel geduld hebben. Het probleem speelt al sinds eind mei en KPN kan het probleem gewoon niet aan.


Thanks Matthew, fijn dat het voor jou is opgelost. Ik twijfel of ik niet gewoon over moet stappen en ergens anders dan meteen met een nieuwe telefoon. Word er gek van namelijk.


Hoi @R1102, welkom op onze community! Ik kan het helaas niet bespoedigen maar bellen en een ticket aan laten maken zijn inderdaad de juiste stappen. Mijn collega's nemen hierover verder contact met jou op.
Sorry voor het ongemak!


Thanks Matthew, fijn dat het voor jou is opgelost. Ik twijfel of ik niet gewoon over moet stappen en ergens anders dan meteen met een nieuwe telefoon. Word er gek van namelijk.

Ik zou niet langer twijfelen en overstappen. Als je namelijk de laatste berichten in dit topic leest, lijkt een oplossing verder weg dan ooit. 


Thanks Berteman, tja ik denk dat dan de beste oplossing is. Wel heel teleurstellend


Reageer