Skip to main content

Goedemiddag! Ik heb bijna alle gerelateerde topics bekeken maar kan geen antwoord vinden op de vraag: Hoe stop ik het toezenden van rekeningen per post door KPN.

Als dit om mobiel gaat dan zal dat via de klantenservice moeten.

0800-0402 moet je dan hebben.


Dag Roos79, dank voor je reactie. Maar 10 maanden geleden is het door een moderator van KPN zelf recht gezet met terugbetaling van 2 maanden kosten van toezending. Zie hieronder:

Hoi @hans7788. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je ineens een papieren factuur ontvangt. Ik heb dit zojuist weer uitgezet en de kosten voor twee maanden vergoedt. Onze excuses voor het ongemak!

 


Maar waarom is het dan weer opnieuw gestart?

Via het forum kunnen ze niet alles oplossen sommige dingen moet de klant echt zelf via bellen doen


Geen idee! ik heb nog nooit een rekening per post ontvangen. En via de app is het niet uit te zetten.

 


Als het om mobiel gaat lees ik dat dit enkel via een telefonisch contact op te lossen is en niet via het forum.


Ik ga ze bellen! Dank je voor het reageren. Fijne dag nog verder.


Dag Roos79, dank voor je reactie. Maar 10 maanden geleden is het door een moderator van KPN zelf recht gezet met terugbetaling van 2 maanden kosten van toezending. Zie hieronder:

Hi @Simon7, het klopt dat wij dit in het verleden wél voor onze klanten aan hebben kunnen passen, sinds begin van dit jaar is het echter alleen nog mogelijk via onze telefonische klantenservice. Ik zie dat je al aan hebt gegeven dat je zou gaan bellen en doe de voorzichtige aanname dat het inmiddels voor je geregeld is 🙂


Hi Maja van KPN, dank voor je reactie. Helaas nog niet geregeld i.v.m. drukte bij klantenservice en daardoor lange wachttijden. Probeer het later wel weer. Groet!


Reageer