Skip to main content

Ik heb een Samsung S24 aangeschaft en daar kreeg ik een galaxy watch 6 lte bij maar ik zou daar ook een jaar lang gratis e sim bij krijgen, nu heb ik het horloge gekregen maar hoe activeer ik de e sim?

ik hoor graag.

Hallo @Dr.oreo 

Dit was de omschrijving die op de KPN website bij de Samsung Galaxy S24 stond tijdens de actie:

Samsung Galaxy S24  

Nieuwe telefoon, nieuw horloge! Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24 en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!

Zo regel je het:

Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.

1 jaar Multisim voor je smartwatch

  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 31 mei 2024.

 


Hoi @Dr.oreo 

Houdt er wel rekening mee, dat het multisim abonnement gewoon in rekening wordt gebracht op je KPN factuur, en het dus niet in mindering wordt gebracht op je KPN factuur wat sommige mensen namelijk denken en ook vanuit gaan.

Het is namelijk een actie vanuit Samsung zelf, en dus niet vanuit KPN.
Je krijgt vanuit Samsung na aanmelding een cashback op je bankrekening gestort, ter waarde van 60,- euro, wat dus de waarde is van een jaar multisim bij KPN.
Samsung betaald het multisim abonnement in één keer voor je uit, op je bankrekening.

12 maanden x 5,- euro (multisim abonnement) = 60,- euro.

Dit om mogelijke verwarring aan jouw kant te voorkomen.

 


Reageer