Skip to main content
Beantwoord

Hoe zit het met de garantie als ik mijn toestel verkoop?

• July 28, 2024
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Zelfde vraag als Sanne maar ik zie helaas geen duidelijk antwoord, vandaar opnieuw deze topic.. Hoe zit het met de garantie en de factuur (met het klantnummer) wanneer ik mijn mobiel wil verkopen? 

Beste antwoord door bnh

Zelfde vraag als Sanne maar ik zie helaas geen duidelijk antwoord, vandaar opnieuw deze topic.. Hoe zit het met de garantie en de factuur (met het klantnummer) wanneer ik mijn mobiel wil verkopen? 

Ik zou dat soort dingen toch echt zwart lakken, mochten ze later daar moeilijk over doen kunt u als bemiddelaar optreden als er aanspraak op de garantie gemaakt moet worden. Klantnummeris wel een gevoelig dingetje, helemaal in combinatie met je adres.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 28, 2024

Ik zou dat soort dingen toch echt zwart lakken, mochten ze later daar moeilijk over doen kunt u als bemiddelaar optreden als er aanspraak op de garantie gemaakt moet worden. Klantnummeris wel een gevoelig dingetje, helemaal in combinatie met je adres.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Clau-Dias, welkom! Ik zou inderdaad de factuur meegeven bij de verkoop maar gegevens zoals een klantnummer, simkaartnummer, etc, onleesbaar maken. Dat is dan voor jezelf het meest veilig!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 1, 2024

Dank voor de antwoorden. Zo ga ik het doen.