Skip to main content

Ik heb net een super unlimited abonnement afgesloten. Hiervoor had ik unlimited. Nu 75 gb in buitenland. Echter vwb het delen van gb die je kunt delen voor gebruik in het buitenland is de informatie cryptisch. Kun je in totaal 75 gb gebruiken in het buitenland ( dus samen net degenen die je deelt) of twee keer 75 gb? 

Hallo @Josje75 , ik ga ervan uit dat (net als bij het oude unlimited abonnement) de EU-bundel en de hoeveelheid te delen data niet uit één pot gaan.

In het buitenland (binnen de EU) kan je met Super Unlimited dan zelf 75 GB per maand gebruiken. Daarnaast kan je per maand 75 GB delen met huisgenoten. Die kunnen de GB's gebruiken in Nederland en de EU.


Dank! Dat zou dan hetzelfde zijn als met Unlimited. En dan 75gb ipv 50gb? De nieuwe omschrijving is nogal cryptisch: ‘Met dit abonnement krijg je dubbel zoveel snelheid, tot 600 mb/s. En 75GB om te delen en te gebruiken in de EU.’


Ik heb de moderators om duidelijkheid gevraagd en aanvullende informatie in de Kennisbank.

Dit artikel moet nog bijgewerkt worden n.a.v. de nieuwe abonnementen.


Hier staat het duidelijker aangegeven:

 

SuperUnlimited

Het beste van het beste, Unlimited data met de hoogst mogelijke snelheid

  • Maximale snelheid: 600 Mbit/s
  • Unlimited bellen/smsen
  • Dagbundel 20 GB
  • 75 GB roamen in de EU
  • 75 GB MB's delen per maand


Ik het door mij gelinkte Kennisbank artikel hierboven is die verwijzing inmiddels ook opgenomen.

Gezien de opmerking “verwijzen we je voor nu” verwacht ik nog een update van de Kennisbank.


Zou fijn zijn! Dank je wel!