Hoeveel kost het met KPN Mobiel abonnement (onderdeel van mijn KPN compleet abonnement) bellen naar de VS
Dat vind je op de KPN website:
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm
Ik bel of sms van Nederland naar de VS/Canada
Je bent in Nederland en je belt of sms't naar een nummer uit de VS/Canada.
- Bellen: € 0,30 / min
- Sms versturen: € 0,30 / sms
Tip.
Bel via WhatsApp. De ander moet ook WhatsApp hebben. Via wifi kost het niets.
Via mobiel internet: audio only maar 1 MB per 4 minuten. Video bellen 4 - 5 MB per minuut.
Dat geldt ook voor de andere kant.
Hartelijk dank voor de reacties. Ik zou graag zien dat KPN gewoon een overzicht op de/een site zou plaatsen, gewoon goede service. Wat betreft bellen via WhatsApp: niet iedereen heeft die app, vandaar dat ik het tarief van ‘gewoon’bellen wilde weten.
Nogmaals mijn dank, fijn dat er dit forum is.
Aart
Dat overzicht staat op de site
Dat is de link die
En de korte versie is
Tip.
Bel via WhatsApp. De ander moet ook WhatsApp hebben. Via wifi kost het niets.
Via mobiel internet: audio only maar 1 MB per 4 minuten. Video bellen 4 - 5 MB per minuut.
Dat geldt ook voor de andere kant.
In de USA stelt WhatsApp niets voor,
Facetime is daar de standaard...
In de USA stelt WhatsApp niets voor,
Facetime is daar de standaard…
Hmm, verrassend. Voor mij dan.
Verder heb ik wel van “Facetime” (de term dan) gehoord. En de term concludeerde ik al uit dat het na Skype en Whatsapp weer een (video)bel-app is.
Aardige info wederom
Je zou het toch niet verwachten. Whatsapp is van het populaire META (vh. Facebook).
Er is ook gewoon Facetime audio, Android stelt in de USA niets voor, alles is daar iPhone, vandaar dat iMessage en Facetime daar heel groot zijn...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.