Skip to main content
Beantwoord

Hoeveel MB kan ik verbruiken met mijn oud Telfort abonnement?

• January 7, 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Hoi

Hieronder mijn abonnement. 

Ik nam altijd aan dat daar geen internet bij zat, maar nu verbruikte ik laatst per ongeluk een paar mb, en het lijkt erop dat ik daar niet voor hoefde te betalen. Maar wat zou dan het maximale aantal mb of gb zijn dat ik gratis krijg?

Mvg Arie 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Arie Blom. Welkom op de community! Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb even moeten graven, omdat het al een tijdje geleden is dat dit type abonnement werd aangeboden. Op een oud tariefblad voor Telfort-abonnementen vond ik de volgende informatie:

Als uw datategoed op is, wordt uw snelheid verlaagd. De maximale downloadsnelheid is dan 64 Kbps en de maximale uploadsnelheid 32 Kbps. U betaalt niet voor dit dataverbruik buiten uw tegoed.

Omdat jouw abonnement geen databundel bevat, is de snelheid standaard verlaagd. Dit betekent dat je gratis gebruik kunt maken van een downloadsnelheid van 64 Kbps en een uploadsnelheid van 32 Kbps. 😊

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt! Mocht je nog meer willen weten, laat het gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 7, 2025

Hallo ​@Arie Blom , dat zijn oude telfort abonnementen die je in 2012 / 2014 hebt afgesloten. Heb je daar nog een specificatie van? Daar kan je zien wat je toen hebt afgesproken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Hoi ​@Arie Blom. Welkom op de community! Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb even moeten graven, omdat het al een tijdje geleden is dat dit type abonnement werd aangeboden. Op een oud tariefblad voor Telfort-abonnementen vond ik de volgende informatie:

Als uw datategoed op is, wordt uw snelheid verlaagd. De maximale downloadsnelheid is dan 64 Kbps en de maximale uploadsnelheid 32 Kbps. U betaalt niet voor dit dataverbruik buiten uw tegoed.

Omdat jouw abonnement geen databundel bevat, is de snelheid standaard verlaagd. Dit betekent dat je gratis gebruik kunt maken van een downloadsnelheid van 64 Kbps en een uploadsnelheid van 32 Kbps. 😊

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt! Mocht je nog meer willen weten, laat het gerust weten.