Skip to main content

Hallo,

ik lees in het stappen plan dat ik zoveel MB’s kan delen als ik wil zolang ik maar 50mb zelf overhoud. Als ik MB’s deel krijg ik echter een melding dat ik nog maar een bepaalde hoeveelheid kan delen. Dat spoort niet met elkaar ’zo veel als’ en ‘bepaalde hoeveelheid’.

Hoe zit dat nu?

Vriendelijke groet, Harm Abel 

 

 

Goedemorgen @Harmabel, als je MB's wil delen kom je in een scherm dat er uitziet als onderstaande afbeelding. Daar kun je de hoeveel aangeven van de MB's die je wil delen. Je kan natuurlijk niet meer delen dan nog in je bundel zitten. 
Heb jij zelf een Unlimited abonnement, dan is er wel een limiet. . Per maand kun je maximaal 25 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.


Hallo Jeroen,

hoe het delen gaat wist ik al, wat ik niet wist en ook bij het afsluiten van mijn unlimited abonnement nergens gelezen heb, is dat er dan een limiet van toepassing is. Dat staat nergens in mijn contractvoorwaarden. Sterker nog als ik de linkjes de voorwaarden vanuit mijn contract volg kom ik steeds uit bij de opmerking dat je zoveel MB’s kunt delen als je wilt.

Kun je me aangeven waar ik dat bij het afsluiten van het contract had kunnen lezen?

 

 


Hallo @Harmabel ,

Dat staat gewoon duidelijk op de website : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

 

MB's delen met Unlimited 

Kies voor Unlimited Data en deel tot 25 GB per maand met KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres!

 

En als je op het i-tje drukt : 

 

Tip: kies voor Unlimited Data en deel tot 25 GB per maand met KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres! Handig, als één van jullie een Unlimited abonnement heeft en de ander een kleinere databundel. Nooit meer zonder internet!

Heb je bijvoorbeeld een 2 GB en 0 GB abonnement? Dan deel je makkelijk MB’s met elkaar, ook met je tablet. Je kunt met iedere bundel MB's delen, zo is iedereen in huis altijd voordelig online!  

Onderling MB's delen

Je kunt MB’s delen met alle kpn Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. Woon je met vrienden? Geen probleem! Je deelt MB's met wie je in huis woont. Of je nu familie, vrienden of huisgenoten bent.  

Deel je MB's via de MijnKPN app 

MB’s delen gaat niet automatisch. Op deze manier hou je controle over je internetbundel. Het delen van MB’s is supersnel geregeld en kan met elke bundel. Log in op MijnKPN en kies voor de optie MB’s delen. Selecteer de hoeveelheid MB’s. Kies daarna het 06-nummer van de ontvanger en dan worden de MB’s gelijk gedeeld. 

Met een Unlimited Data abonnement kun je per maand maximaal 25 GB data delen.  

MB’s delen bij kpn 

Heb je geen Unlimited data abonnement? Dan kun je zoveel MB's delen als je wilt met andere kpn Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Zolang je zelf maar minimaal 50 MB overhoudt. Heb je een Unlimited Data abonnement? Dan kun je per maand maximaal 25 GB data met elkaar delen.


Aansluitend op deze vraag ben ik benieuwd hoeveel MB’s ik met mijn kinderen, die een  “Kids Sim“ hebben,  kan delen als ik niet kies voor een Unlimited data abonnement maar voor een 25GB data abonnement.


Aansluitend op deze vraag ben ik benieuwd hoeveel MB’s ik met mijn kinderen, die een  “Kids Sim“ hebben,  kan delen als ik niet kies voor een Unlimited data abonnement maar voor een 25GB data abonnement.

Je kunt MB’s delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Zolang je zelf maar minimaal 50 MB overhoudt.