Skip to main content
We hebben nu 4 mobiele aansluitingen bij ons KPN compleet pakket. We willen er graag nog 1 bij hebben is dit mogelijk of is 4 het maximale.
Hallo @SaskiaReckers

Volgens de "Voorwaarden KPN Compleet" op deze pagina op de KPN website gelden de voordelen tot een maximum van 10 mobiele abonnementen.
Hallo @SaskiaReckers

Volgens de "Voorwaarden KPN Compleet" op deze pagina op de KPN website gelden de voordelen tot een maximum van 10 mobiele abonnementen.




Bij meer dan 8 kinderen heb je dus een probleem 🤔
Dan moet je wel heel erg je best doen 😂 Ik ken weinig gezinnetjes die meer willen dan 3 (Naja, behalve als de laatste een tweeling is).
Ik snap dat. Bij meer dan 3 kinders heb je een grotere auto nodig...
Hi Saskia, welkom op het forum.



Dat is geen probleem hoor, zolang ze maar op hetzelfde adres staan.



Ik snap dat. Bij meer dan 3 kinders heb je een grotere auto nodig...



Wederom geen probleem toch. 😎




Hi Saskia, welkom op het forum.



Dat is geen probleem hoor, zolang ze maar op hetzelfde adres staan.Ik snap dat. Bij meer dan 3 kinders heb je een grotere auto nodig...Wederom geen probleem toch. 😎



En dan kies je een foto van de allerlelijkste auto ooit gebouwd. 😉


Hi Saskia, welkom op het forum.



Dat is geen probleem hoor, zolang ze maar op hetzelfde adres staan.Ik snap dat. Bij meer dan 3 kinders heb je een grotere auto nodig...Wederom geen probleem toch. 😎

En dan kies je een foto van de allerlelijkste auto ooit gebouwd. 😉






Heus niet expres gedaan.
Hi Saskia, welkom op het forum.



Dat is geen probleem hoor, zolang ze maar op hetzelfde adres staan.





Ik snap dat. Bij meer dan 3 kinders heb je een grotere auto nodig...Wederom geen probleem toch. 😎









Euhm... passen daar meer dan 5 personen in dan? 😄
Zeker.



Ik vind het overigens erg vervelend dat jullie zo denigrerend praten over deze parel van Italiaanse makelaardij. 😥
Er zijn wel 3537 stuks van verkocht hé in NL! 295 per provincie!
Ik vind het overigens erg vervelend dat jullie zo denigrerend praten over deze parel van Italiaanse makelaardij. 😥

Het spijt me...NOT 😆
Cool! De Breaking Bad auto staat op nummer 2 😁
Er zijn wel 3537 stuks van verkocht hé in NL! 295 per provincie!



Nou, ik bedoel maar!!