Skip to main content
Hoi.

Is er een mogelijkheid dat bij een volgende update van de kpn app er ook een optie komt om grotere mb data te kunnen delen? Bijvoorbeeld 10 of 20 gb. Nu is het hoogste 5 gb. Wat inhoudt dat ik 4 keer 5 gb moet delen met mijn dochter 😎 zou een fijne nieuwe toevoeging zijn van de app. Mvg dave
Hi Dave, welkom hier.



Nee, daar ga ik niet van uit. Het maximum is 5 Gb, je mag dit wel onbeperkt doen. Mag ik vragen waarom je dit zou willen? Het lijk me juist handiger om het abonnement van de ontvanger te verhogen als de ontvanger dusdanig veel verbruikt. Het kan zijn dat ik dit verkeerd zie.



Help me anders op weg. 🙂
Mijn dochter heeft een abonnement zonder data voor 8.50 euro...ik heb 100 gb data dus kan zat delen 😉 gaat er mij meer om dat ik nu 4 keer een handeling moet doen om 5 gb te delen...en dan 4 sms te krijgen dat ik mb gedeeld heb. Dus zou voor mij makkelijker zijn om in een keer 20gb te kunnen delen 👍
Duidelijk, ik ga kijken wat ik hierin kan betekenen. Ga er voor nu in ieder geval van uit dat je 'maar' 5 Gb per keer zult kunnen overmaken.



Ik heb zojuist mijn lieve collega @Nadia geklokt, het koste haar maar liefst 18 seconden om data over te maken. En dat keer 4.



Dus zou voor mij makkelijker zijn om in een keer 20gb te kunnen delen 👍



Snap ik zeker, iets voor de toekomst gok ik. 😉
👍😉😎
Hier ben ik het mee eens, zou handiger zijn om in 1 keer een groter aantal GB's over te zetten.

Deze vraag heb ik 2 jaar geleden ook al eens gedaan hier, blijkbaar is er na 2 jaar nog niemand

bij KPN die intresse heeft om deze optie hoger in te zetten. Dus zal het denk ik nog wel langer

duren voordat dat er is, ondanks Alex_P hier achteraan gaat.
Hier ben ik het mee eens, zou handiger zijn om in 1 keer een groter aantal GB's over te zetten.

Deze vraag heb ik 2 jaar geleden ook al eens gedaan hier, blijkbaar is er na 2 jaar nog niemand

bij KPN die intresse heeft om deze optie hoger in te zetten. Dus zal het denk ik nog wel langer

duren voordat dat er is, ondanks Alex_P hier achteraan gaat.




Klopt helemaal, de desbetreffende verantwoordelijke heeft overduidelijk geen interesse om ook maar iets te doen. Er gaan zelfs geruchten rond dat die beste man de hele dag zijn e-mail niet eens leest. Vorige week met het lekkere weer schijnt hij zelfs op het dak te zijn gespot met een opblaasbaar zwembadje en een snorkelbril. Maar goed, zo gaan die dingen bij ons.



Om er serieus op in te haken; kwestie van vraag en aanbod gok ik. Er zijn simpelweg ontzettend weinig klanten die hier behoefte aan hebben, de capaciteit die we wél hebben om veranderingen door te voeren gebruiken we voor verzoeken of aanpassingen die hoger op de wenslijst staan. Hopelijk kun je dit begrijpen. 🙂
Ik heb ook geen behoefte om pulp zenders te bekijken en te betalen, maar toch doe ik dat.

Dus zo moet je het ook zien met opties die jullie aanbieden. Ja, er zijn opties die mensen niet

gebruiken, maar moet iedereen hier dan de dupe van zijn? Of is het een kosten plaatje overweging?
Of is het een kosten plaatje overweging?



Ik heb zelf geen inzage in hoe de beslissingen worden genomen en op basis waarvan, ik schat wel in dat er een kosten/baten analyse wordt gemaakt.