Skip to main content
Beantwoord

Hoge belkosten door noodsituatie

• March 25, 2025
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Mijn vader heeft op vakantie in Sri Lanka 2 TIA’s gehad en vervolgens moest hij met spoed worden geopereerd. Ik heb veel moeten bellen om informatie in te winnen, mensen in te lichten en alles te regelen. Nu heb ik een rekening staan van ca. €250. Door de ernst van de situatie en de urgentie ben ik mij niet bewust geweest van de gemaakte kosten, overigens waren het ook noodzakelijke gesprekken. Nu wil ik uiteraard betalen voor de gesprekken, ik hoop alleen dat we in gesprek kunnen komen over de hoogte van de rekening. Ik wil niet naar de klantenservice bellen, want dan maak ik weer hoge kosten. Met de bot kom ik er niet uit. Ik hoor graag van jullie

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Richard Lanka , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Enorm heftige situatie en ik hoop dat je vader het inmiddels goed maakt 🙏🏻 Je kunt onze klantenservice trouwens gratis bereiken op het nummer 0800 0402 (en vanuit het buitenland +31 6 1200 1200). Ook is het mogelijk om een belafspraak hiervoor in te plannen. Wat betreft de gemaakte kosten; daar kan ik als moderator van deze Community helaas niks in betekenen, het spijt me. Hopelijk lukt het je om via bovenstaande informatie alsnog om in contact te komen met onze klantenservice! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2025

Goedemorgen ​@Richard Lanka , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Enorm heftige situatie en ik hoop dat je vader het inmiddels goed maakt 🙏🏻 Je kunt onze klantenservice trouwens gratis bereiken op het nummer 0800 0402 (en vanuit het buitenland +31 6 1200 1200). Ook is het mogelijk om een belafspraak hiervoor in te plannen. Wat betreft de gemaakte kosten; daar kan ik als moderator van deze Community helaas niks in betekenen, het spijt me. Hopelijk lukt het je om via bovenstaande informatie alsnog om in contact te komen met onze klantenservice! 

• March 27, 2025

Je kunt KPN ook bereiken via Facebook of Twitter. Daar kan je contact hebben met een medewerker via persoonlijk bericht.

Maar ik geef je weinig kans op enige vorm van coulance ofzo. Voor KPN is dit gewoon geld verdienen. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Wellicht een idee om de gemaakte kosten op te voeren bij de belastingaangifte over 2025 (uitgaven vanwege ziekte)? In dat geval wel de facturen bewaren.

• March 27, 2025

Hallo ​@Richard Lanka 

Heb je (vader) een reisverzekering?

Vaak vallen dit soort noodzakelijke belkosten onder de reisverzekering, dus als je er 1 hebt dan zou je na moeten gaan of dat bij jouw (vaders) reisverzekering ook zo is.