Skip to main content

Tiny

Trijg tweemaal extra bij betalen tel rekening terwijl ik in de verondersteling  bellen gratis was

heb vrij bellen en mb delen vrij bellen zie ik niet op mijn facturen hussel 5g + gratis bellen en mb delen

nu weer 129-? euro  vorige keer andere tel +39,00euro hoe kan dit 

Tiny

5g is onbeperkt bellen en gb delen waarom zoveel extra kosten buiten bundel (hussel) daar om de al in Mei verhoogd allebei de mobiele telefoons

 


Hoi havik, welkom op het forum! Ik heb gelijk voor je gekeken en de kosten komen van bellen naar het buitenland met je vaste telefoonnummer.

Je hebt gratis onderling bellen. Dat betekent dat als je naar je eigen mobiele nummers belt, of van je mobiele nummers naar je vaste lijn, dan is het gratis. Maar als jij naar andere nummers belt, dan kost het wel geld.

Als je dit regelmatig doet kun je het beste BelOnbeperkt Altijd of BelOnbeperkt Avond & Weekend toevoegen. Dit kun je doen via de MijnKPN.  BelOnbeperkt Altijd kost €16,50 per maand en hiermee kun je gratis bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland en ruim 80 andere landen. Met BelOnbeperkt Avond & Weekend kun je op maandag t/m vrijdag tussen 19:00 en 08:00 én in het weekend onbeperkt bellen naar diezelfde nummers voor € 9,50 per maand.


Havik

Mijn factuur van 129,75 is te hoog en klopt niet want ik ben altijd kort van gesprek volgens fam,

ik zou 116 minuten hebben gesproken naar het buiten land maar dat klop ik heb in Ned  in Waalre gebeld  naar mijn biljard maat dat ik er al was Nr 040 **** en niet naar het buiten land of van het buiten land naar dit nr en on beperkt bellen is gratis bij 5g die ik pas voor 2 toestellen heb afgeslote ook gratis mb delen voor beiden als dit anders is dan is dit een misleiding van u

 

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy


Heb je de kostenspecificatie op de factuur bekeken?


Het is zeker mogelijk dat je familie vindt dat je kort van stof bent. Maar wij brengen alleen in rekening wat er ook daadwerkelijk verbruikt wordt. En dat is op je meeste recente vaste factuur voor €16,69 aan bellen naar het buitenland en €7,48 bellen naar nummers in Nederland. voor een totaal aan €24,18 aan belkosten. 

Echter, je noemt een factuur van €129,75. Dat bedrag zie ik hier niet terug. Je vaste factuur is een totaalbedrag (abonnement+belkosten) van €88,16. Daarnaast heb je ook een mobiel abonnement, maar die kost je maar €15,77 deze maand. Ook opgeteld is dat nog geen €129,75. Dus dan ben ik even benieuwd waar dat bedrag vandaan komt.


de kpn heeft mij medegedeeld dat ik buiten mijn bundel 129, euro 79 cent  zie chat hystory 2-6-2020

ik bel nooit naar het buiten land  dat is een unicum altijd maar korte gesprekjes naar dit nr van ik ben eral

of het is al open om te biljarten 040*** in waalre  en dat duurd geen 916 minuten toch 

en ik hoor meteen engels spreken dus druk mijn tel. meteen af en zie mijn maat om den hoek komen

verder niet over gesproken want de kastelijn zij ons dat hij na carnaval ophield met zijn zaak

ben naar huis gereden mijn vrouw wel verteld een paar dagen nadien krijg ik de melding van dit bedrag kijk piet gebeld in denemarken dat tel ovr laten ginds kost ook nog 31 centniet vlug genoeg neer gelegd dit zag op facturen overzicht nog vlug nog bij betaald  voor bellen emb 

toen kpn chat gebeld  een zekere Bradley die vond het ook te hoog bedrag deze verbond mij door 

met Ramon die vond het ook een te groot  bedrag volgens hem 16 uur gebeld buitenland want dat kon niet volgens mij want dat was 31 cent  ik moest meteen reageren als nieuwe ongeveer 12 juni

reageren dus dat heb ik gedaan sorry dat ik agresief overkwam normaal ben ik dat niet maar exuus hier voor  maar ja een vriend uit valkens waard net begraven met 5 bussen 39 chaufeurs begeleid van Valkenswaard naar crematorium in Veld hoven

met vr groet Mj vTiggelen

 

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy


Gecondoleerd, Havik, ik kan me voorstellen dat je dan wel even wat anders aan je hoofd hebt! Je bent ook zeker niet agressief, geen zorgen. Het is me nu wel duidelijk dat het om de mobiele factuur gaat, dus heb ik daar nog een keer naar gekeken. Op de mobiele factuur van 12 juni zijn géén extra kosten in rekening gebracht. Dus heb ik in het andere systeem gekeken, en daarin zie ik inderdaad dat er nog verbruikskosten in rekening gebracht gaan worden, Dit heeft niet meer verwerkt kunnen worden op de factuur van juni, maar zal dan op de factuur van juli verschijnen. 

Het gaat dan inderdaad om 1 gesprek naar dat 040-nummer (ik heb de rest van de cijfers in je bericht verborgen vanwege privacy). Er is, vanaf jouw simkaart, ruim 16 uur een openstaande verbinding geweest naar dat nummer. Wat dan een totaalbedrag van €129,78 is. Daar kan ik verder helaas niets aan veranderen. Je bent als contractant zelf verantwoordelijk voor deze dingen. Die verbinding is er geweest, dus die kosten worden in rekening gebracht op je volgende factuur.

Je geeft aan dat je gesproken hebt met Ramon hierover. Wanneer was dat, want dat zie ik hier namelijk niet terug. Ik zie alleen recent contact over je KPN Veilig, en daarvoor over het wijzigen van je Compleet zenderpakket.


kijk maar eens 02-06-2020 naar chat bericht dan ziet u met wie ik allemaal ben door verbonden deze Ramon zei zelfs dat zo een hoge rekening meestal wordt kwijt gescholden en nadien bij forum niets er van konden vinden en nu ineens wel met negatief advies terwijl ik al correct heb betaald mijn maandelijkse verplichtingen met vr groet Havik 


Ik zie dit helaas niet terug, Havik. Het enige contactmoment wat ik hier zie staan op 2 juni is een gesprek of chat met collega Eric over dat je KPN Veilig voor 2 apparaten had en dat dit voor 5 moest zijn. Hij heeft die optie toen voor je aangezet.

Wat je, betreft de factuur, wel kunt doen is een betaalafspraak maken zodra hij in je MijnKPN staat. Je kunt via dit formulier de betaling uitstellen. Je hebt dan langer de tijd om te betalen. Wil je het graag in termijnen betalen, neem dan op dat moment even weer contact op via telefoon (0800-0402) of chat.


Er klopt niets van kijkt u 

maar eens goed wat er speelt bij jullie 

  1. gebruik alleen vast bellen voor buiten land
  2. u mist een chat met Badley 
  3. 3door verbinding via chat met Ramon
  4.  het eerste  wordt mij verteld 3x buitenland gebeld
  5. blijkt dat dat niet te kloppen op mijn protest
  6. jullie geven mij zei het nr door dat ik in Waalre heb gebeld(040)
  7. hoe kan ik via mijn vriend zijn nr naar het buitenland hebben gebeld
  8. 8onbeperkt is gratis volgens de dikke vandalen 
  9. net als bij andere maat schappijen gratis (80 landen) 
  10. ik ben voor 2 veilig nog steeds en niet voor 5 (mobiel) ge abonneerd
  11. met vriendelijke groet havik

Waarom zeggen zoveel mensen het forum op en willen het niet terug???

daar moet toch een reden voor zijn volgens klachten register vraag havik


Er klopt niets van kijkt u 

maar eens goed wat er speelt bij jullie 

  1. gebruik alleen vast bellen voor buiten land

 

Ja, dat klopt. De hoge kosten op je mobiele factuur zijn ook niet voor het bellen naar het buitenland. Die kosten zijn voor langdurig bellen naar een Nederlands 040 nummer zoals ik eerder ook zei:

Het gaat dan inderdaad om 1 gesprek naar dat 040-nummer (ik heb de rest van de cijfers in je bericht verborgen vanwege privacy). Er is, vanaf jouw simkaart, ruim 16 uur een openstaande verbinding geweest naar dat nummer. Wat dan een totaalbedrag van €129,78 is. Daar kan ik verder helaas niets aan veranderen. Je bent als contractant zelf verantwoordelijk voor deze dingen. Die verbinding is er geweest, dus die kosten worden in rekening gebracht op je volgende factuur.

 

  1. u mist een chat met Badley 
  2. 3door verbinding via chat met Ramon
  3.  het eerste  wordt mij verteld 3x buitenland gebeld
  4. blijkt dat dat niet te kloppen op mijn protest
  5. jullie geven mij zei het nr door dat ik in Waalre heb gebeld(040)
  6. hoe kan ik via mijn vriend zijn nr naar het buitenland hebben gebeld
  7. 8onbeperkt is gratis volgens de dikke vandalen 
  8. net als bij andere maat schappijen gratis (80 landen) 

 

De mobiele factuur met daarop die €129,78 is je komende factuur. Deze staat nu dus nog niet in onze systemen als factuur.

Op de momenten dat jij contact hebt gehad was de enige bestaande factuur met belkosten die van je vaste abonnement. Met dat abonnement is wél naar het buitenland gebeld. Waarschijnlijk zijn de collega's daarvan in de war geraakt en kan het zijn dat er wat miscommunicatie is ontstaan.

Op dat vaste abonnement heb je Gratis Onderling Bellen maar géén BelOnbeperkt actief. Dat betekent dat bellen naar het buitenland wel geld kost. Als je dat zou willen afkopen kun je BelOnbeperkt toevoegen, zoals ik aangaf:

Je hebt gratis onderling bellen. Dat betekent dat als je naar je eigen mobiele nummers belt, of van je mobiele nummers naar je vaste lijn, dan is het gratis. Maar als jij naar andere nummers belt, dan kost het wel geld.

Als je dit regelmatig doet kun je het beste BelOnbeperkt Altijd of BelOnbeperkt Avond & Weekend toevoegen. Dit kun je doen via de MijnKPN.  BelOnbeperkt Altijd kost €16,50 per maand en hiermee kun je gratis bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland en ruim 80 andere landen. Met BelOnbeperkt Avond & Weekend kun je op maandag t/m vrijdag tussen 19:00 en 08:00 én in het weekend onbeperkt bellen naar diezelfde nummers voor € 9,50 per maand.

 

 

  1. ik ben voor 2 veilig nog steeds en niet voor 5 (mobiel) ge abonneerd

Ik zie in de notities hier dat je in eerste instantie contact hebt opgenomen dat je KPN Veilig voor 5 apparaten wilde. Dat is toen geactiveerd. Vervolgens heb je opnieuw gebeld dat dit niet de bedoeling was. Toen is het ook weer uitgezet zodat je weer terugviel op de reguliere KPN Veilig voor 2 apparaten. Begrijp ik goed dat je dus wél voor 5 apparaten KPN Veilig wilt? Dit kun je via je MijnKPN zelf aanzetten. Maar als je wilt kan ik dit ook voor je doen.

 


de kpn heeft mij medegedeeld dat ik buiten mijn bundel 129, euro 79 cent  zie chat hystory 2-6-2020

ik bel nooit naar het buiten land  dat is een unicum altijd maar korte gesprekjes naar dit nr van ik ben eral

of het is al open om te biljarten 040*** in waalre  en dat duurd geen 916 minuten toch 

en ik hoor meteen engels spreken dus druk mijn tel. meteen af en zie mijn maat om den hoek komen

verder niet over gesproken want de kastelijn zij ons dat hij na carnaval ophield met zijn zaak

ben naar huis gereden mijn vrouw wel verteld een paar dagen nadien krijg ik de melding van dit bedrag kijk piet gebeld in denemarken dat tel ovr laten ginds kost ook nog 31 centniet vlug genoeg neer gelegd dit zag op facturen overzicht nog vlug nog bij betaald  voor bellen emb 

toen kpn chat gebeld  een zekere Bradley die vond het ook te hoog bedrag deze verbond mij door 

met Ramon die vond het ook een te groot  bedrag volgens hem 16 uur gebeld buitenland want dat kon niet volgens mij want dat was 31 cent  ik moest meteen reageren als nieuwe ongeveer 12 juni

reageren dus dat heb ik gedaan sorry dat ik agresief overkwam normaal ben ik dat niet maar exuus hier voor  maar ja een vriend uit valkens waard net begraven met 5 bussen 39 chaufeurs begeleid van Valkenswaard naar crematorium in Veld hoven

met vr groet Mj vTiggelen

 

Admin: telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

Havik,

 

Waarom heb je nog een vast nummer als je met een mobiel nummer zowel in Nederland alsook naar het buitenland kunt bellen. Zeg je vaste KPN-nummer op, zou ik zeggen of kan dit niet.  


Waarom reageren op een topic van een jaar oud?

Waarom een vast nummer opzeggen, kost slechts €2 per maand, ik wil niet zonder.

 


Onnodig E 2 te spenderen als het goedkoper en beter kan. Maar je hebt gelijk, waar bemoei ik mij mee. Het is jouw keuze. Mijn excuus.