Skip to main content

ik heb onbeperkt bellen en sms maar krijg toch een hogere factuur waarom???

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb je al bij de kostenspecificatie gekeken op de 2e pagina van de factuur?


Daar gaat het niet om ik heb onbeperkt, is het mogelijk iermandte spreken?

Want er is nog veerl meer aan de hand, ik zie nu al dat ik voor volgende maand een hogere rekening krijg.

 

Kan er een limiet opgezet worden? Die rekening is bizar hoog.

Ik wilde uitstel vragen voor die rekening maar dat kon niet meer want hij was al betaald, maar hij nwas nog niet betaald etc. teveel voor een forum topic


Is dit soms het geval?

Geldt onbeperkt bellen ook voor betaalde nummers en servicenummers?

Onbeperkt bellen is inclusief het bellen naar gratis nummers (0800, 088). Ook is onbeperkt bellen inclusief bellen naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087), maar bij deze nummers is het exclusief de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden. 


normaal is hij rond de 70 Eu nu 280 eu. daarom wil ik iemand spreken,

 


Maar wat staat er dan op de factuur bij de kostenspecificatie? Daar staat de verklaring van de kosten. Ook KPN zal daar als eerste naar vragen / kijken.

Als je iemand wil spreken: 0800 0402 , een reactie van KPN op het forum duurt 1-2 dagen. Soms langer, het is druk hier.


Hi kpnmobiel, welkom op het forum. 

Als je iemand live wilt spreken kun je ons het beste even bellen. Het nummer is 1200 vanaf je mobiele aansluiting. Ik kan echter ook naar de specificaties kijken op je factuur, dit doe ik dan ook graag. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik zal morgen even bellen wilk wel een betalingsregeling als dat kan?


@kpnmobiel 

Je kan op deze pagina de betaling van je KPN factuur eenmalig uitstellen. 


Dat is inderdaad mogelijk, via de link van Tycha kan dit. Hou er wel rekening mee dat bij het maken van een betaalafspraak de reguliere afschrijving van je komende factuur wel door moet kunnen gaan. Anders komt die afspraak te vervallen.