Skip to main content
Beantwoord

Hoge factuur van KPN

  • July 24, 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

waarom is mijn rekening van mijn mobiel zo hoog???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Mizzy123 Is het inmiddels duidelijk geworden waar de kosten vandaan zijn gekomen? Je kunt het inderdaad op je factuur bekijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • July 24, 2020

Hallo @Mizzy123 , dat kun je op de specificatie van je mobiele factuur zien.

Op het forum hebben we (nog) geen glazen bol waarin we dat kunnen zien.

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2020

Hallo @Mizzy123 Is het inmiddels duidelijk geworden waar de kosten vandaan zijn gekomen? Je kunt het inderdaad op je factuur bekijken. 


ik zocht kontakt met de kpn via nummer1884 en nu zit ik met een hoge rekening , ik dacht dat zij alleen geld rekende voor het doorverbinden 1 euro per minuut maar niet voor het hele gesprek , ik voel mij zachtjes gezegd genaaid.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 19, 2020

Hallo @klantenkompas.nl 

Dat is inderdaad heel irritant, zeker omdat KPN gratis bereikbaar is via 0800 0402.

KPN kan hier niets aan doen, 1884 is een zelfstandige ‘service’. Je zal je ongenoegen daar kenbaar moeten maken.