Skip to main content

Hoe kan het dat een Sim-only abonnement met onbeperkt bellen bij KPN 15 euro per maand kost?

Bij Simpel kost dat slechts 4 euro per maand en dan heb je er ook nog eens 250 Mb data bij!

Dat is bijna 4x zo duur?

Is dat het waard?

KPN is nooit goedkoop geweest t.a.v. mobiele telefonie.

Een verschil is dat bellen vanuit Nederland naar nummers in het buitenland (ook EU) altijd buiten de bundel vallen. Bel je veel naar nummer buitenlandse nummers binnen de EU dan een KPN abonnement uiteindelijk wellicht toch goedkoper.

Simpel maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile. Mijns inziens is dat een voordeel want persoonlijk vind ik het mobiele netwerk van T-Mobile beter dan het mobiele netwerk van KPN.


Hallo @Noesie ,

Als ik kijk op deze website :https://www.simpel.nl/sim-only?utm_source=gda&utm_medium=smartcampaign&utm_campaign=dubbele_data_dagen_retargeting_4&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMItP_Gxrml8AIVE4XVCh2fDguIEAAYASAAEgKgnPD_BwE

 

Dan betaal je 10 euro per maand voor een abonnement met onbeperkt bellen. 

Ik zie wel goedkopere abonnementen van een paar euro, maar dan heb je bv maar 50 belminuten. 

 

Overigens kun je bij KPN nog 2,50 per maand korting krijgen als je ook KPN Thuis Internet afneemt. 

 


Dan betaal je 10 euro per maand voor een abonnement met onbeperkt bellen. 

Ik zie wel goedkopere abonnementen van een paar euro, maar dan heb je bv maar 50 belminuten. 

Voor €4,00 onbeperkt bellen.

En wat te denken van 8GB met onbeperkt bellen voor €10,00.


Check @wjb 

Jij weet ook alles van Simpel ! :wink:

 

Ze zijn zeker heel goedkoop !  


Ik heb voor mijn dochter vele jaren terug een abonnement bij T-Mobile afgesloten met 50 belminuten en 500MB data. Dat abonnement kost haar vandaag de dag €1,05 per maand.

Vorige week werd ze door T-Mobile gebeld met de vraag of ze haar abonnement niet wilde vernieuwen want "ze had toch wel heel weinig data". Ze heeft daar vriendelijk voor bedankt. :wink:


Dus als ik het goed begrijp zit je bij Simpel dus op het betere netwerk van T-Mobile.

Daarnaast heb je dus ook nog eens 250MB bij terwijl KPN er geen data bij heeft zitten.

Maar ook is KPN 4X zo duur ?!

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die klant blijven/worden bij KPN mobiel.


Dus als ik het goed begrijp zit je bij Simpel dus op het betere netwerk van T-Mobile.

Daarnaast heb je dus ook nog eens 250MB bij terwijl KPN er geen data bij heeft zitten.

Maar ook is KPN 4X zo duur ?!

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die klant blijven/worden bij KPN mobiel.

Zo vindt iemand anders het weer ‘onbegrijpelijk’ om elders een abonnement af te sluiten. Er is gelukkig keuze zat.