Skip to main content

Mijn vrouw van 70 jr heeft helaas onlangs een gesprek gevoerd van 410 minuten en KPN wil hiervoor helaas geen vergoeding geven. Dit gesprek ging naar een 088 nr. Dus blijkbaar heeft mijn vrouw, die zelden haar mobiel gebruikt, het nummer niet afgesloten, maar werkwaardiger is, dat de ontvanger, die maar 1 centraal nummer heeft van 088…. de lijn ook niet afbreekt. Het gesprek van rond 11.30 uur en er zouden dus daarna geen gesprekken meer met dat bedrijf plaatsgevonden hebben. KPN wil hiervoor geen enkele coulance aanbieden. Wie weet wat nu te doen ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @Frits B 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze hier even verder induiken. 


Een bedrijf heeft, zeker met een 088 nummer, meerdere lijnen. Soms wel tot zo’n 100. Dus als er ééntje geblokkeerd (open) blijft merken ze dat niet eens.

KPN heeft met het ene nummer v.d. klantenservice ca. 1000 lijnen.


Tja, gewoon betalen zeker? We maken allemaal wel eens fouten, en soms kost dat geld. Dat is nu 1maal niet anders.


Hallo @Frits B Dit soort dingen kunnen gebeuren, helaas. Hoe goed je ook oplet; er gaat soms wel eens iets fout en dat vind ik naar voor jullie. Het is echter wel een gebruiksfout, en hoe naar het ook is, ik kan hier geen tegemoetkoming voor kan aanbieden. 


Reageer