Skip to main content

Zit nu in Canada en we hebben met z’n vieren allemaal de dataroaming uitgezet en ik ben de enige die via een e-sim van lokale provider. Toch hebben we allemaal tussen de €35-55 kosten! En we zijn hier nog maar 3 dagen! Dit kan toch niet mogelijk zijn?

Hoi @Casa Nova   

Roaming is uit en dat betekent geen internet kosten. Maar bellen, gebeld worden kost bijvoorbeeld wel geld via KPN. 

Bellen kost al gauw €1:- per minuut. 

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm


Dat weet ik en er wordt ook niet gebeld! 


@Casa Nova Ook zonder data roaming gebruiken sommige achtergrond services daten (b.v. locatie dienst). Geheel uitzetten kan met SMS "BESCHERMING AAN" naar 1266 voor de reis.


Waarom wordt dat nergens vermeld dan!?!


Maar het vreemde is dat 3 van ons zitten rond de €30 en één heeft maar €0,75 !

er wordt niet gebeld en de rest gebruikt alleen data via wifi.

het kan toch niet zo zijn dat als je bewust de data, en zelfs de sim uitschakelt je toch nog een dikke 60,- moet gaan betalen voor niks?

waardeloos dit!


Waarom wordt dat nergens vermeld dan!?!

Helemaal mee eens @Casa Nova !


Waarom wordt dat nergens vermeld dan!?!

Hier staat b.v.

Mobile Data Roaming off, still get charged

There are 4 system services that keep on doing this, even when wifi is connected.

Push notification

software updates

find my

cellular services

from itemized bill from provider, it says after very 15 mins, iphone keep doing 1024 kb of data transfer.

At this point of point seems to be Apple's issues.

Ook sommige Android telefoons hebben deze bugs


Nu hebben we ook nog het volgende! er is 2x gebeld door onbekend nummer en er is niet opgenomen! toch is er 4x 0,3 minuten in rekening gebracht! €3,30!

alle kosten die zogenaamd gemaakt zijn waren op hetzelfde tijdstip!

is er iemand van KPN die dit kan oppakken! Ik was niet van plan dit te betalen namelijk!


Nu hebben we ook nog het volgende! er is 2x gebeld door onbekend nummer en er is niet opgenomen! toch is er 4x 0,3 minuten in rekening gebracht! €3,30!

alle kosten die zogenaamd gemaakt zijn waren op hetzelfde tijdstip!

is er iemand van KPN die dit kan oppakken! Ik was niet van plan dit te betalen namelijk!

@Casa Nova  Vul je forum profiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Dat is al voor elkaar 


Reageer