Skip to main content

Hallo,

sinds kort ander abonnement,echter plots hogere factuur(dubbel?)….,alsook in no time 2000 mb weg,terwijl ik nooit aan mijn mb totaal kwam….vind dit zeer vreemd,hoe controleer ik dit,heb mijn WiFi nu beter beveiligd hoe kan ik verder misbruik voorkomen...of hoe controleer ik dit?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo @Intelliechenzie, als je een ander abonnement hebt reken je niet op hogere kosten, dat kan ik me voorstellen. Als jouw nieuwe abonnement een wijziging of verlenging is van een eerder abonnement, kan het zijn dat het halverwege de maand is ingegaan. Dan worden de bundels naar rato voor de rest van de maand actief en wordt op de volgende factuur een verrekening gedaan van het deel van de maand waarin je het nieuwe abonnement had.

Of dat in dit geval ook zo is kijk ik natuurlijk graag voor je na, zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen?

Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken, ik hoor het graag van je.


Hoi @Intelliechenzie, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het met mijn bovenstaande reactie duidelijk geworden? Als ik je er meer over kan vertellen of als je andere vragen hebt weet je me te vinden.