Skip to main content
Vraag

Hogere factuur volgende maand door extra internet op mobiel

• February 11, 2025
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Goedendag

Kreeg in december een mail van kpn dat mijn abonnement per 1 februari 1.25 eur hoger wordt maar hier 50 gig internet krijg (vindt ik veels te veel nu totaal 100 gig maar goed )mijn abonnement nu is 30.25 en wordt dus 31.50 eur nu krijg ik de factuur van 31.50 eur maar hier staat vermeld eenmalig een korting van 1.25 eur ,wat dus inhoud dat de volgende maand de factuur 32.75 eur Dit is NIET volgens de mail die ik van kpn heb gekregen heb hier al een mail over gestuurd echter geen reactie gehad Heeft iemand hier ervaring mee ?

kan je wel zeggen wat zeur je maar heb meerder abonnementen en we gebruiken alle eigenlijk nooit meer dan 10/15 gig betaal dus extra voor iets wat ik niet gebruik Neem ik een nieuw abonnement dan is er niet echt een tussenweg ja maar dan gaat de snelheid behoorlijk omlaag 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• February 11, 2025

Waarom verleng je dat abonnement niet? Dan betaal je de helft ongeveer. Ik heb 12 gig voor iets meer dan 15 euro.

En als je overstapt naar Simyo kan het nog veel goedkoper. 

Wat je nu doet is gewoon geld over de balk slingeren. En niet een beetje ook.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 14, 2025

Hallo ​@lucasbouw. Ik snap volkomen dat je daar duidelijkheid over wil hebben en op deze pagina kan je daar meer informatie over vinden. Zoals Marlon aangeeft kan het dan wijsheid zijn om te kijken naar jouw abonnement. Dat kan via MijnKPN of via de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2025

Hoi Remco 

natuurlijk heb ik contact gehad met kpn echter als ik een ander abonnement neem zit ik precies op een punt kwa internet wat net te kort kan zijn (12gig) maar hier is de snelheid laag met het abo wat ik nu heb is de snelheid heel snel alleen niemand weet hoeveel ! Maar waar het mij om gaat is 50 gig voor 1.25 eur dus in mijn geval 30.25+1.25 is 31.50 prima kan ik mee leven ,maar op de factuur staat 1.25 eenmalige korting Wat ik dus lees dat de volgende maand dit niet meer is dus 32.75 gaat betalen ,dit is staat niet in de mail die ik heb gekregen van kpn In mijn geval voor de totale 3 abonnementen die ik heb is dit 2.50 per abonnement per maand per jaar 30 eur dit maal de drie abonnementen is 90 eur meer voor iets wat ik/we gebruiken/nodig hebben Maar goed zal nog een belpoging wagen en anders misschien over naar een andere providerÂ