Skip to main content

Jarenlang heb ik voor een bepaalde bundel bij Telfort 17 euro betaald. Er is ook beloofd door KPN dat dit niet zou wijzigen. Sinds mijn verlenging is er zonder extra kosten voor dezelfde bundel 28 euro afgeschreven. Waarom ?

admin: eigen topic aangemaakt

Jarenlang heb ik voor een bepaalde bundel bij Telfort 17 euro betaald. Er is ook beloofd door KPN dat dit niet zou wijzigen. Sinds mijn verlenging is er zonder extra kosten voor dezelfde bundel 28 euro afgeschreven. Waarom ?

Hallo @ClaudiaStolker per wanneer is je verlenging ingegaan?


Jarenlang heb ik voor een bepaalde bundel bij Telfort 17 euro betaald. Er is ook beloofd door KPN dat dit niet zou wijzigen. Sinds mijn verlenging is er zonder extra kosten voor dezelfde bundel 28 euro afgeschreven. Waarom ?

Omdat bij een verlenging alles wijzigt. U sluit dan gewoon een nieuw abonnement af met een andere prijs.


Jarenlang heb ik voor een bepaalde bundel bij Telfort 17 euro betaald. Er is ook beloofd door KPN dat dit niet zou wijzigen. Sinds mijn verlenging is er zonder extra kosten voor dezelfde bundel 28 euro afgeschreven. Waarom ?

Omdat bij een verlenging alles wijzigt. U sluit dan gewoon een nieuw abonnement af met een andere prijs.

En bij een andere provider, eerst TFT,=pseudo-KPN, naar het 'echte' KPN.


Hoi @ClaudiaStolker

Niet fijn dat je abonnementskosten hoger zijn dan verwacht. Begin van dit jaar zijn alle Telfort Mobiel abonnementen omgezet naar KPN Mobiel. Daarbij is aan bundels en tarieven niet iets gewijzigd. Verleng je echter zelf naar een KPN abonnement, dan krijg je de daarbij behorende voorwaarden en tarieven. Deze kunnen dus wel afwijken ten opzichte van een eerder Telfort abonnement. 

Bij het verlengen van je contract, heb je een bestelbevestiging en contract ontvangen. Als je van mening bent dat wat je nu op je facturen ziet afwijkt van wat er in je contract en op je bestelbevestiging staat, zou je dit dan nader willen toelichten? Dan kijk ik dat graag voor je na. Kun je dan ook je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is of dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer