Skip to main content

Ik heb voor mijn hele gezin gekozen voor KPN mobiel, nog steeds naar tevredenheid.

Wat ik wel merk is dat het voordeel bij KPN beduidend minder wordt. Als ik nu het abonnement van mijn zoon verleng wordt dit 4 euro duurder op een bedrag van 7,50 euro. Ik heb al eerder vernomen dat KPN geen prijsvechter is, maar behoud van klanten zou toch wel aandacht moeten hebben. Het zou dan mooi zijn als voor bestaande klanten ook iets extra's gedaan kan worden in plaats van de extra's iedere keer te verminderen. (Voorheen was het compleet met dubbele data en € 5,-- korting, nu is het nog enkel € 2,50 korting).

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heeft u ook vast internet van KPN? Want anders krijgt u die € 2,50 niet.


Jazeker, alles van KPN.


Staat voor alle abonnementen de Husselkorting aan? Het lijkt me zo weinig namelijk, maar daar kan ik me in vergissen.


Staat voor alle abonnementen de Husselkorting aan? Het lijkt me zo weinig namelijk, maar daar kan ik me in vergissen.

Bij de goedkoopste mobiele abonnementen krijg je maar € 2,50 husselkorting, dat klopt.


Inderdaad, voorheen kreeg je met compleet 5 euro korting en dubbele data en belminuten. Daarom mijn opmerking dat het voordeel telkens minder is bij KPN.


Ik dacht dat het standaard meer was maar het klopt wat Nick zegt. De kortingen zijn afhankelijk van de hoogte van het abonnement. 


Hallo @Essierobbie ,

Verlengen is niet verplicht. Je kunt er ook voor kiezen om niet te verlengen of op te zeggen.
 

Het huidige abonnement loopt dan ongewijzigd door op basis van de oude voorwaarden (dus ook dubbele data) en de oude prijs. Eventuele toestelkosten die je nu mogelijk nog betaalt, vervallen dan uiteraard wel. 
 

En als je zoon toe is aan een nieuwe telefoon, dan kun je die ook elders kopen. Kwestie van het overzetten van het simkaartje en klaar.Â